Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt "blå" og lite kjent med Tinder. Men jeg lurer på om jeg fremdeles er synlig sjøl om jeg har sveipet bort en person ? Så exen der inne rett etter at jeg lastet ned Tinder, og jeg var rask å sveipe han bort. Men vil han kunne se meg inntil han sjøl evt sveiper meg bort? Prøvde å finne ut av det, men her er sikkert noen her inne som har bedre peiling enn meg. Ble litt kleint å se han og at han evt skulle se meg 

Anonymkode: 53876...e20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du blå, eller bare grønn? 

Ja, eksen ser deg selv om du sveiper ham bort. Bare legg bort kleinheten. Alle og mora deres er på nettdating, og de færreste dør av det. 

Anonymkode: ccf11...16f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han kan se deg selv om du har sveipet han bort. 

Anonymkode: d7ebb...226

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. å være blå er også et uttrykk for å være uerfaren. Om det er hakket verre enn å være grønn vet ikke jeg. Men takk for svar, og jeg skal nok klare å leve med at jeg blir sett på Tinder av exen. Ble bare litt overrasket av at han var der. Trodde det var under hans standard. 🤣 Men men, life goes on 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe.. å være blå er også et uttrykk for å være uerfaren. Om det er hakket verre enn å være grønn vet ikke jeg.

Bare av nysgjerrighet, hvor har du det fra? Aldri hørt, og får ingen treff på google heller. Blå betyr jo stort sett deppa, kapitalist (Norge) eller demokrat (USA), aldri sett noen bruke det på uerfarne.

Anonymkode: fab33...4e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et lokalt utrykk. Å være heilt blå betyr at du har null peiling.  Men jeg må jo sjekke nå siden det det kom opp 😃

AnonymBruker
Skrevet

Tror du mener helt grønn. Beklager å måtte spore av tråden, men her har du altså gjort at både jeg og flere andre har hengt seg opp i et feil ordvalg haha.

Anonymkode: 99dad...461

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du mener helt grønn. Beklager å måtte spore av tråden, men her har du altså gjort at både jeg og flere andre har hengt seg opp i et feil ordvalg haha.

Anonymkode: 99dad...461

Nei, vi sier at vi er helt blå når vi ikke mestrer noe eller kommer på en løsning . Det utrykket har jeg hørt fra flere hold her jeg bor . Og det betyr det samme som å være helt grønn🤣🤣 har sikkert med høyrebølgen å gjøre 

AnonymBruker
Skrevet

I Gudbrandsdalen betyr det  å være blå veldig gjerrig og kjip.

Anonymkode: 08b29...3f9

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, vi sier at vi er helt blå når vi ikke mestrer noe eller kommer på en løsning . Det utrykket har jeg hørt fra flere hold her jeg bor . Og det betyr det samme som å være helt grønn🤣🤣 har sikkert med høyrebølgen å gjøre 

Du tenker ikke på å være helt blåst?

Anonymkode: 1adae...f46

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du blå, eller bare grønn? 

Ja, eksen ser deg selv om du sveiper ham bort. Bare legg bort kleinheten. Alle og mora deres er på nettdating, og de færreste dør av det. 

Anonymkode: ccf11...16f

Har mange venner som aldri har hatt tinder eller droppet det og heller forsøkt mer seriøse plattformer, og håper inderlig ikke jeg ser min mor der da hun er gift på det 30 året. 

når noen sveiper deg bort så syntes ikke de i «kortstokken» din er min erfaring. Sett flere jenter der jeg ikke har hatt lyst til å matche med og vet de tenker samme som har blitt borte fra min «kortstokk»

Anonymkode: 278a4...ee6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker ikke på å være helt blåst?

Anonymkode: 1adae...f46

😂😂😂 Mulig det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. å være blå er også et uttrykk for å være uerfaren. Om det er hakket verre enn å være grønn vet ikke jeg. Men takk for svar, og jeg skal nok klare å leve med at jeg blir sett på Tinder av exen. Ble bare litt overrasket av at han var der. Trodde det var under hans standard. 🤣 Men men, life goes on 

Men du lastet det ned selv? hva mener du egentlig? Er de som har tinder automatisk under din standard bare fordi de gjorde som deg?

Men Tinder er en ypperlig måte for en liten gruppe menn å møte massevis av damer under deres standard og pule de da dama tror de egentlig har sjans imens gutten/mannen er på et mission som gjør at han kan klassifiseres som en player. 

Eksen din er der nok sikkert for å matche med 5-10 damer måneden tipper jeg. Alt ettersom hva han legger i det.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du lastet det ned selv? hva mener du egentlig? Er de som har tinder automatisk under din standard bare fordi de gjorde som deg?

Men Tinder er en ypperlig måte for en liten gruppe menn å møte massevis av damer under deres standard og pule de da dama tror de egentlig har sjans imens gutten/mannen er på et mission som gjør at han kan klassifiseres som en player. 

Eksen din er der nok sikkert for å matche med 5-10 damer måneden tipper jeg. Alt ettersom hva han legger i det.

Jeg tror du har misforstått litt. Det er ikke min standard det var spørsmål om. Jeg har ikke noe problem med Tinder. Jeg tar det for det det er.  Jeg møtte faktisk en i går og det ser lovende ut.  Litt annerledes en  hva jeg hadde sett for meg, men han har en flott personlighet og det teller veldig mye, og til alt hell så var han pen også. 

Når jeg sa at det var under exens standard så mente jeg at han han vært så kritisk til alt andre gjør og satt seg sjøl høyere enn noen jeg kjenner . Derfor så ville jeg ha trodd at han ikke vil vurdere Tinder fordi mange mener at det er sted for useriøs sjekking,  og han er så myyye bedre enn vi andre. 

Nå ønsker jeg han lykke til og vet at det blir tøft å komme gjennom nåløyet hans for de damene han møter på sin vei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...