Gjest questioner Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Macen min tilsynelatende slår seg ikke på! Det haster fordi om en time så har jeg viktig videokonferanse. Jeg har prøvd å trykke på av/på-knappen og sørget for at den har mottatt strøm men ingenting har funket. Nå har jeg vel mistet alle mine notater og dokumenter 😥
Gjest questioner Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Den henger seg opp på en tom skjerm, ikke ser ut til å slå seg på i det hele tatt (ingen strøm)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Søkt på "MacBook won't turn on" ? On current MacBooks without a removable battery, plug in the power cable. Press the Shift+Control+Option keys at the left side of the keyboard and the Power button, and hold them all down. Release all four buttons at the same time, and then press the Power button to turn the Mac on. Anonymkode: a80d5...cea
Gjest questioner Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søkt på "MacBook won't turn on" ? On current MacBooks without a removable battery, plug in the power cable. Press the Shift+Control+Option keys at the left side of the keyboard and the Power button, and hold them all down. Release all four buttons at the same time, and then press the Power button to turn the Mac on. Anonymkode: a80d5...cea Funka ikke det heller, huff
GjestSiden2006 Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 (endret) Hva med å ringe service? Du har det på den. Endret 3. juni 2020 av GjestSiden2006
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Har hørt om noen som trodde den ikke slo seg på, men så var lysstyrken slått helt av slik at skjermen så svart ut. Og jeg trooor lysstyrken bare kan justeres når man er innlogget. Anonymkode: f3a30...c99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå