Gå til innhold

Macen starter ikke - haster!

Fremhevede innlegg

Gjest questioner
Skrevet

Macen min tilsynelatende slår seg ikke på! Det haster fordi om en time så har jeg viktig videokonferanse. Jeg har prøvd å trykke på av/på-knappen og sørget for at den har mottatt strøm men ingenting har funket. Nå har jeg vel mistet alle mine notater og dokumenter 😥  

Videoannonse
Annonse
Gjest questioner
Skrevet

Den henger seg opp på en tom skjerm, ikke ser ut til å slå seg på i det hele tatt (ingen strøm) :( 

AnonymBruker
Skrevet

Søkt på "MacBook won't turn on" ?

On current MacBooks without a removable battery, plug in the power cable. Press the Shift+Control+Option keys at the left side of the keyboard and the Power button, and hold them all down. Release all four buttons at the same time, and then press the Power button to turn the Mac on.

Anonymkode: a80d5...cea

Gjest questioner
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søkt på "MacBook won't turn on" ?

On current MacBooks without a removable battery, plug in the power cable. Press the Shift+Control+Option keys at the left side of the keyboard and the Power button, and hold them all down. Release all four buttons at the same time, and then press the Power button to turn the Mac on.

Anonymkode: a80d5...cea

Funka ikke det heller, huff :( 

Skrevet (endret)

Hva med å ringe service? Du har det på den. 

Endret av GjestSiden2006
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om noen som trodde den ikke slo seg på, men så var lysstyrken slått helt av slik at skjermen så svart ut. Og jeg trooor lysstyrken bare kan justeres når man er innlogget.

Anonymkode: f3a30...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...