Gå til innhold

Dere med flere elskere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere med flere elskere, har dere sex med dem samme uken? Er det tabu at vi damer har flere menn vi veksler på? Jeg selv har to jeg veksler være med, alt er åpent uten forpliktelser. Men ofte går det mange uker mellom hvert treff så vurdere tilsette en til🙈😂

Anonymkode: 0ab21...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det hatt betydning for deg om en eller begge elskerene dine hadde hatt sex med flere enn deg samme uken? 😊 

Jeg tenker det ikke har noe å si når du lå med noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei som sagt dette er helt åpent og de gjør såklart som dem vil. Jeg legger meg overhodet ikke i hva dem gjør, vi prater gjerne om opplevelser også. Bare lurer om flere har det sånn? 

Anonymkode: 0ab21...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere med flere elskere, har dere sex med dem samme uken? Er det tabu at vi damer har flere menn vi veksler på? Jeg selv har to jeg veksler være med, alt er åpent uten forpliktelser. Men ofte går det mange uker mellom hvert treff så vurdere tilsette en til🙈😂

Anonymkode: 0ab21...71c

Har to som jeg snakker med,men lurer på hvordan det kommer til å gå praktisk 😂😅🙈

Anonymkode: a508c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i perioder rullert på tre stykker og kunne da gjerne møte flere på samme uke. 

Nå pga korona har jeg holdt meg til en.

Anonymkode: f015f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har to som jeg snakker med,men lurer på hvordan det kommer til å gå praktisk 😂😅🙈

Anonymkode: a508c...ebd

Utrolig godt høre vi er flere😂 nei man må jo bare være åpen da... no spesiell grunn til at du velger to?

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i perioder rullert på tre stykker og kunne da gjerne møte flere på samme uke. 

Nå pga korona har jeg holdt meg til en.

Anonymkode: f015f...de6

Jeg har ikke møtt noen siden før korona men denne uka tenkte jeg ta sjansen altså.. hvorfor har du flere?

Anonymkode: 0ab21...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om de to ønsker kun å ha meg som elsker. Grunnen til at jeg har to er fordi den ene har erfaring og den andre har ikke så mye erfaring. Liker også begge to. 

Anonymkode: a508c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løser dere dette med hygiene? Kondom? For er det ikke ekkelt å vite at den penisen kanskje var i en annens munn/rumpe/vagina dagen før? 

Anonymkode: 0b7bf...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser dere dette med hygiene? Kondom? For er det ikke ekkelt å vite at den penisen kanskje var i en annens munn/rumpe/vagina dagen før? 

Anonymkode: 0b7bf...56c

Kommer til å gi beskjed at de skal ta med kondom 

 

Anonymkode: a508c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser dere dette med hygiene? Kondom? For er det ikke ekkelt å vite at den penisen kanskje var i en annens munn/rumpe/vagina dagen før? 

Anonymkode: 0b7bf...56c

Hvorfor er det enkelt? Han vasker jo den etter samleie.

Jeg hadde sex med to mannfolk på en dag, med 2 timers mellomrom. Ikke noe problem det.. ehhhh...

Anonymkode: 567d8...cc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man dusjer og har rent sengetøy mellom hver partner (og naturligvis bruker kondom) så har det lite å si på tiden mellom. 

Jeg kunne fint ha flere på en dag, men da visste de gjerne om det og tente på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere det med oralsex? Ok at mennene gir? At damene gir? Bruker dere beskyttelse ved oralsex? 

Tenker på sikkerheten rundt det med å ikke bli smittet av noe. 

Anonymkode: 0703e...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker herpes, hvp/kjønnsvorter og klamydia. Ikke rart dette er oppblomstrende.

Anonymkode: 0b7bf...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere med flere elskere, har dere sex med dem samme uken? Er det tabu at vi damer har flere menn vi veksler på? Jeg selv har to jeg veksler være med, alt er åpent uten forpliktelser. Men ofte går det mange uker mellom hvert treff så vurdere tilsette en til🙈😂

Anonymkode: 0ab21...71c

Hvor søker mann og når er søknadsfristen?

Blir det opptaksprøver?

😃

Anonymkode: 76a22...879

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig godt høre vi er flere😂 nei man må jo bare være åpen da... no spesiell grunn til at du velger to?

 

Jeg har ikke møtt noen siden før korona men denne uka tenkte jeg ta sjansen altså.. hvorfor har du flere?

Anonymkode: 0ab21...71c

Jeg har flere rett og slett fordi det bare har blitt sånn 🙈 Er ganske sosial og klikker godt med mange og er flørtete av meg. Vet ikke helt hva jeg skal si. Må vel også innrømme at jeg er noe rastløs av meg og helst ønsker å holde ting på kun sex og kompis nivå. Det føles ofte enklere om det er flere enn en det gjelder om du skjønner?

Anonymkode: f015f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker herpes, hvp/kjønnsvorter og klamydia. Ikke rart dette er oppblomstrende.

Anonymkode: 0b7bf...56c

Snakker for meg selv nå, men de mennene jeg kjenner som er single tester seg med jevne mellomrom akkurat som meg. Jeg har dialog med alle om dette. Selvsagt kan man aldri vite da, men er jo derfor man tester seg.

Anonymkode: f015f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det enkelt? Han vasker jo den etter samleie.

Jeg hadde sex med to mannfolk på en dag, med 2 timers mellomrom. Ikke noe problem det.. ehhhh...

Anonymkode: 567d8...cc1

Urk, det hørtes passe horete ut.

Anonymkode: 598cb...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Urk, det hørtes passe horete ut.

Anonymkode: 598cb...27b

Verdifullt bidrag til tråden der ja 🙈!   

Noen elsker faktisk sex og får masse av det, la dem holde på, de skader da ingen.

Anonymkode: f015f...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Verdifullt bidrag til tråden der ja 🙈!   

Noen elsker faktisk sex og får masse av det, la dem holde på, de skader da ingen.

Anonymkode: f015f...de6

Skader kun seg selv. Faren for sykdommer er høy. Kreft i livmoren er økende, samt munnhule grunnet mye oral. Så jo. Med mange partnere øker faren for sykdommer. Hva med bygge opp et samliv med en og samme partner i et godt forhold. Må være deiligere å elske når begge elsker hverandre.

Anonymkode: 0b7bf...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skader kun seg selv. Faren for sykdommer er høy. Kreft i livmoren er økende, samt munnhule grunnet mye oral. Så jo. Med mange partnere øker faren for sykdommer. Hva med bygge opp et samliv med en og samme partner i et godt forhold. Må være deiligere å elske når begge elsker hverandre.

Anonymkode: 0b7bf...56c

Fordi noen partnere er helt idiot å være i forhold med så man orker ikke å gå inn i den forpliktelsen når man stadig blir skuffet.. 

Anonymkode: 38240...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...