Gå til innhold

Barneklær hos HM


Ayesh

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om de barne klærne som finnes i nettbutikken til HM, får man kjøpt akkurat det samme i fysisk HM butikk også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste, men ikke alt. Det vil variere fra butikk til butikk. Nattposer o.l. har jeg aldri funnet i fysisk butikk. 

Anonymkode: 208d4...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har mye større utvalg på nett. der står det også om plagget selges i fysisk butikk, og hvilke butikker som har det inne.

Anonymkode: 27b30...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som svarte. Jeg har vært på hm og kjøpt en del. Men det er et plagg som jeg ønsker å bytte.

Jeg lurer på om man kan gå til hvilken som helst hm for å bytte? Eller må jeg gå til hm der jeg kjøpte fra?  Har kvittering.

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ayesh skrev:

Takk til dere som svarte. Jeg har vært på hm og kjøpt en del. Men det er et plagg som jeg ønsker å bytte.

Jeg lurer på om man kan gå til hvilken som helst hm for å bytte? Eller må jeg gå til hm der jeg kjøpte fra?  Har kvittering.

 

Ts

Varer du kjøper på nett får du byttet i butikk i hvertfall 🤷‍♀️

Anonymkode: 2f9f4...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ayesh skrev:

Takk til dere som svarte. Jeg har vært på hm og kjøpt en del. Men det er et plagg som jeg ønsker å bytte.

Jeg lurer på om man kan gå til hvilken som helst hm for å bytte? Eller må jeg gå til hm der jeg kjøpte fra?  Har kvittering.

 

Ts

Ja, det pleier å gå helt fint så lenge du har kvitteringen og plagget er ubrukt med lapp intakt og på.

Opplevde imidlertid å ikke få bytte en gang svigermor hadde kjøpt et plagg og klipt bort prisen (strekkoden var der fortsatt, kun peis var klippet bort).

Anonymkode: 39186...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...