Gå til innhold

Forlover av motsatt kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er så smått i gang med å planlegge bryllup som skal skje i 2021, og jeg skal bestemme meg for forlovere veldig snart. Jeg tenker 3 forlovere, to venninner, og en bestiskamerat av meg.

Men er det egentlig innafor med forlover av motsatt kjønn? Har ikke opplevd det i bryllup jeg har vært i.

Anonymkode: 9ef9e...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo egentlig bare en forlover  (vitne som signerer). Jeg tenker at ellers kan du ha det du vil, men at den du gifter deg med også er komfortabel med forloveren(e) du velger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det innfor. Hvorfor skulle det ikke være det? Men som det påpekes overher: du har jo egentlig bare én forlover

Anonymkode: f594e...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til et brudepar der mannen hadde en kvinnelig forlover. Ekteskapet er over nå, men det er ikke på grunn av forloveren, men på grunn av andre damer kan man si.... Men så lenge man ikke ligger rundt, så burde det gå bra.

Anonymkode: 69ac5...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) er forlover til en kompis😀

Mannen til bestevenninna mi😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen hadde forlovere av motsatt kjønn. Jeg hadde broren hans (siden hele greia egentlig er hans skyld...) og hans forlover har vært hans beste venn siden han flytta hit som 10-åring.

Anonymkode: 7926c...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg er akkurat som det skal være.  Sønnen vår var forlover i venninnens bryllup og hun i hans bryllup.  De to har vært bestevenner siden de gikk i barneskolen.  De er også faddere til hverandres førstefødte.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...