Jump to content
AnonymBruker

Forlover av motsatt kjønn?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei. Jeg er så smått i gang med å planlegge bryllup som skal skje i 2021, og jeg skal bestemme meg for forlovere veldig snart. Jeg tenker 3 forlovere, to venninner, og en bestiskamerat av meg.

Men er det egentlig innafor med forlover av motsatt kjønn? Har ikke opplevd det i bryllup jeg har vært i.

Anonymkode: 9ef9e...13e

Fortsetter under...

solmåneogstjerner

Du har jo egentlig bare en forlover  (vitne som signerer). Jeg tenker at ellers kan du ha det du vil, men at den du gifter deg med også er komfortabel med forloveren(e) du velger. 

AnonymBruker

Selvsagt er det innfor. Hvorfor skulle det ikke være det? Men som det påpekes overher: du har jo egentlig bare én forlover

Anonymkode: f594e...2a9

AnonymBruker

Jeg kjenner til et brudepar der mannen hadde en kvinnelig forlover. Ekteskapet er over nå, men det er ikke på grunn av forloveren, men på grunn av andre damer kan man si.... Men så lenge man ikke ligger rundt, så burde det gå bra.

Anonymkode: 69ac5...c7d

banana hammock

Jeg (kvinne) er forlover til en kompis😀

Mannen til bestevenninna mi😀

AnonymBruker

Både jeg og mannen hadde forlovere av motsatt kjønn. Jeg hadde broren hans (siden hele greia egentlig er hans skyld...) og hans forlover har vært hans beste venn siden han flytta hit som 10-åring.

Anonymkode: 7926c...b34

Annonse

Zienna

Det synes jeg er akkurat som det skal være.  Sønnen vår var forlover i venninnens bryllup og hun i hans bryllup.  De to har vært bestevenner siden de gikk i barneskolen.  De er også faddere til hverandres førstefødte.