Gå til innhold

Forstoppelse, tiden etterpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har følt meg forstoppet en periode, vært på do med veldig hard avføring maks en til to ganger pr uke i kanskje tre uker. Litt usikker på årsaken, men tror at stress og lite væskeinntak har spilt inn.

Nå har det derimot løsnet, har hatt noen dager nå hvor jeg har vært på do 3 til 4 ganger i løpet av dagen med rikelig resultat. Veide meg rutinemessig som jeg gjør hver mandag og har mistet 4 kg denne uka hvor jeg har vært så mye på do. Det kan da umulig være normalt, kan vel ikke lagre så mye som 4 kg mageinnhold uten å få noen plager foruten følelsen av å være litt stinn og treg i magen? 

Noen andre som har opplevd det samme? Jeg har ikke hatt diare, så jeg har ikke mistet mye væske. 

Anonymkode: f6951...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt.  Kan gå ned et par kilo selv og få betydelig flatere mage om jeg får tømt meg skikkelig over litt tid.

Anonymkode: 1f578...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen er mye flatere, virkelig :)

Anonymkode: f6951...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste årene slitt med treg mage i perioder. Kjenner meg igjen i det du skriver (har dog ikke veiet meg så vet ikke med vekta) - kan gå lenge før jeg er på do, så løsner det og jeg går flere ganger om dagen. 
 

Anonymkode: ee6fd...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...