Gå til innhold

Mamma kontrollerer meg og facebooken min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke legge ut noe omtrent på facebook, for hun blir sur og sier at jeg ikke skal legge ut det og det, for hun blir flau og syns jeg dummer meg ut. Hun er veldig redd for hva andre som hun kjenner skal tenke, dette er folk som jeg også har på facebook. Har skjult innlegg for henne noen ganger, men andre som har sett det har fortalt til henne hva jeg har lagt ut. Jeg skjønner ikke helt problemet da jeg ikke legger ut utfordrende bilder, eller noe som er krenkende. Legger ut vanlige bilder, vanlige statusoppdateringer, litt om det jeg studerer noen ganger, interiørbilder av og til, men har litt spesiell stil, har gammel barnevogn og dukkehus, gamle dukker og sånt til pynt. Hun mener vel kanskje andre muligens syns det er rart. Osv osv...sjelden bilder av meg selv.  Oppdaterer heller ikke flere ganger om dagen. Jeg er også voksen, så jeg bor ikke med henne. Bor med samboeren min. Flere som har sånne kontrollerende mødre? Min familie er desverre for opptatt av hva andre tenker. Jeg prøver å ikke bry meg om det, men vanskelig noen ganger. Føler det er vanskelig å slette henne som venn da hun er moren min.

Anonymkode: e8972...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ønsker jo å kontrollere deg. 
Her har du et par valg: 

Slett henne som venn (og de som sladrer) 

Sett henne kraftig på plass

La være å legge ut ting på FB

Drit i det

 

Lykke til! 

Anonymkode: addb2...836

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev ditt liv, og gjør det smertelig klart for din mor at du ikke bryr deg like mye om hva andre tenker, og at du akter å legge ut akkurat det du ønsker på din facebook. På tide å forstå at du nå er voksen, og slik hun holder på kan hun ikke gjøre.