Gå til innhold

Pappa og lillebror i bilulykke


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest akkurat nå

Idag var pappa, lillebroren min og stemoren min i en bilulykke på E18 :( ingen av dem er fysisk skadet, stemoren min er i sjokk, og lillebroren min livredd. Jeg trenger bare et sted å få ut frustrasjon og tristhet. Jeg har ikke fått mange detaljene siden pappa ringte for bare en time siden da de fremdeles var der, men en fyr, dopa (utifra det jeg forstod) kjørte på de bakfra og ødela hele bilen. :evil:

Jeg klarer ikke å tenke på hva som kunne skjedd, jeg er livredd. Redd for at de senere vil merke etterskader e.l.

Han ringte nå nettopp og alt er bra, men både lillebroren min og stemoren min er dårlige, vondt i magen, kvalme, og påvirket av det som har skjedd forståelig nok :-(

Jeg er bare så glad for at ingenting skjedde med dem siden jeg allerede har mistet mamma :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Det er ufattelig med alle disse rusa personene som setter seg bak rattet.

Så utrolig bra at det gikk bra med dine kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufattelig.. Så lite hensynsløst av folk å kjøre beruset. Fatter ikke at de har samvittighet til det! Håper det går bra med deg og dine kjære. Det er fælt når ulykker skjer, spesielt når de er forårsaket av noen i en slik tilstand. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...