Gå til innhold

Hvordan finne ut om han er singel.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har etter x antall år uten flørting funnet ut at jeg vil ut på datingmarkedet igjen. 

Men noe av det som skremte meg bort sist var alle de gifte/samboende menn som fant på alle mulige unnskyldninger for å være utro og deres kreative forsøk på å skjule sitt egentlige liv. Jeg ønsker ikke nødvendigvis et seriøst forhold, men har svært lite lyst til å rote meg bort i noen som allerede har kone og barn. Jeg er rusten i dette gamet nå.

Hvordan avslører man egentlig falskt spill? 

Anonymkode: f67fe...71e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at det er ganske vanskelig å skjule at man er gift og har barn på facebook og når man besøker vedkommende hjemme. 

Anonymkode: 4865c...9c6

AnonymBruker
Skrevet

Har man tydelige bilder av seg selv på tinder så føler jeg at sjansen ikke er så veldig stor for at man er gift eller i et forhold. 

Anonymkode: 08aa9...2d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt en jævel på stalking i sosiale medier, eks jeg kan finne på å se på profilbildet på FB, for så å gå videre inn på alle damer som har gitt bildet/bildene likes, på den måten har jeg funnet ut av forhold, da jeg har sett bilder av de på hennes profil e.l. Eller jeg googler navnet hans, går inn på 1881 for å se hvor mange som bor på samme adresse, for så å finne den eller de andre personene på Google/Facebook, hvis det står flere navn på samme eiendom. Og ja dette høres sikkert tidskrevende og sjukt ut, men som regel er det enkelt å avdekke et skjult familieliv, og jeg driver ikke sånn stalking i ettertid altså. Bare samme erfaring som deg ang menn.

Anonymkode: 34d0a...49a

• Liker 2
Skrevet

menn uten bilde er som regel opptatte eller ute etter kun sex.

man finner det jo ut fort hvis han f.eks aldri inviterer hjem på date en gang..og alt skal skje ute ett sted... er jo ett dårlig tegn...at dere ikke kan gå ut offentlig sammen er jo ett dårlig tegn..treffer aldri noen i hans omgangskrets..osv osv...han forteller ingenting om fortiden sin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...