AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #21 Skrevet 3. juni 2020 På 2.6.2020 den 7.55, AnonymBruker skrev: Jeg er i starten av tredveårene og er fortsatt plaget med kviser. Kvisene kommer oftest ved mensen, men kan også komme utenom dette. Er ikke så mange, men er dype og store hormonelle kviser. Får det ofte på haken, ytterst på kinnet, halsen, brystet og ryggen. Spiser sunt og har gode hudpleierutiner med rens og peeling. Nå vurderer jeg å bestille time hos en hudlege. Noen som har tips på noe krem eller pilleform som fungerer? Anonymkode: 1c337...578 Har selv plaget med mye kvise siden tenårings tiden og det ble verre midt i 20årene. For 3år siden så startet jeg med hudpleie produktet Elixir og endret kostholdet med det samme. I dag så har jeg kun småe kviser når jeg får mensen enn hva jeg hadde tidligere. Anbefales å prøve ut (",) Vedlegge link til siden deres; https://www.elixircosmeceuticals.no/ Anonymkode: 7ca4c...bb1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #22 Skrevet 3. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv plaget med mye kvise siden tenårings tiden og det ble verre midt i 20årene. For 3år siden så startet jeg med hudpleie produktet Elixir og endret kostholdet med det samme. I dag så har jeg kun småe kviser når jeg får mensen enn hva jeg hadde tidligere. Anbefales å prøve ut (",) Vedlegge link til siden deres; https://www.elixircosmeceuticals.no/ Anonymkode: 7ca4c...bb1 Har prøvd Elixir. Har også prøvd Dermalogica, PCA, Exuviance og Dr.Obagi-produkter uten at disse har hjulpet på de dype kvisene som kommer før mens🙁 Anonymkode: 1c337...578
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #23 Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd Elixir. Har også prøvd Dermalogica, PCA, Exuviance og Dr.Obagi-produkter uten at disse har hjulpet på de dype kvisene som kommer før mens🙁 Anonymkode: 1c337...578 Åååh.. Så kjedelig at det ikke funker før deg😒 Da tror jeg nok at du må gå til hudlege å få en dypere utredning av huden din slik at du kan få de rette midlene som får kvisene bort. Anonymkode: 7ca4c...bb1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #24 Skrevet 29. juni 2022 Dersom du fremdeles sliter med kviser, så prøv rosevann, dette kan du lage enkelt selv (finnes oppskrifter på nett) eller kjøpe billig I Asiabutikker.. Det funket godt på meg Anonymkode: afd38...847
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #25 Skrevet 29. juni 2022 Isotretinoin. Har Rosacea og acne (med arrdannelser) og det har fungerte for meg. Helt ny verden. Har forsøkt stort sett alt i behandlingslinja for acne uten effekt. Anbefaler hudlege på det sterkeste. Anonymkode: b4347...24c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå