Gå til innhold

Beste hodepute?


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa

Jeg må ha kjøpt verste hodeputen noensinne. Malmen 2-lags hodepute fra KID. Ser at de har kun 3-lags nå, så den er vel på vei ut med god grunn. 

 Innholdet glir bare unna, er hard og bråkete samtidig og er den verste puta jeg noensinne har hatt. Etter pinse med samtlige søvnløse netter, må jeg kjøpe en ny. 

Hvilken vil du anbefale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ei medium høy dunpute fra Høie som jeg var veldig fornøyd med, dunfyllet holdt seg på plass og det var bare å puffe den opp litt av og til. Men pga jeg var ofte veldig tett så byttet jeg ut både dunpute og dundyne med fiberpute og fiberdyne. 

Så nå har jeg ei medium høy fiberpute fra Høie, og er veldig fornøyd med den også :) 

https://hoie.no/produkt/1602/hoie-downfeel-pute

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Dytter opp denne. Har fra før en hodepute av dun, har blitt en del hodeputene etterhvert inkl Tempur, men har så vondt i nakken og er stiv. Så trenger et godt forslag til en ny. Hotellputer fungerer ikke for meg. 

Anonymkode: 0a3f0...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker lav dunpute. Fra lenken til Kid: En lav pute har ofte mindre fyll og mer dun, dunen gjør puten mykere og luftigere.

Har alltid med meg egen pute når jeg reiser bort. Sært ja, men... får så være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå etter hvordan du sover. Sover du på rygg må du ha lav pute, sover du på side må du ha høy pute. Kjøper mine på Jysk og er fornøyd.

Anonymkode: 070c4...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...