AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Del Skrevet 1. juni 2020 Hvis man kjører bil og at man krasjer med en annen bil og det er deres feil. Får man da erstatning hvis man blir syk av det? Og at man da får både helse og økonomiske konsekvenser av det? Hva hvis man brekker noe og må være på sykehus i en måned? Da må jo de som har skyld i det betale alt. Anonymkode: 2a483...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Del Skrevet 1. juni 2020 Motpartens forsikringsselskap dekker dine omkostninger. Anonymkode: 0a57b...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Del Skrevet 1. juni 2020 Det er tilnærmet gratis å være på sykehus i Norge. Utover dette kan du tilkjennes erstatning i retten om sjåføren får uaktsom og/eller ruset. Anonymkode: 376a7...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Del Skrevet 1. juni 2020 Begge bilene må være ansvarsforsikret, ellers får du en tøff kamp i retten for å få ut noe penger av noen. Anonymkode: 6eec9...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Del Skrevet 1. juni 2020 Men gjelder dette også utgifter til kennel opphold? Det kan fort bli dyrt med en hund på kennel i to måneder fordi jeg må på sykehus. Anonymkode: 2a483...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Del Skrevet 2. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men gjelder dette også utgifter til kennel opphold? Det kan fort bli dyrt med en hund på kennel i to måneder fordi jeg må på sykehus. Anonymkode: 2a483...a7c Er det ingen som vet noe ang. dette? Anonymkode: 2a483...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Del Skrevet 2. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Men gjelder dette også utgifter til kennel opphold? Det kan fort bli dyrt med en hund på kennel i to måneder fordi jeg må på sykehus. Anonymkode: 2a483...a7c Hvor finner jeg ut av dette? Anonymkode: 2a483...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Del Skrevet 2. juni 2020 Har du skadet noen som har hund nå - for dette virker lite troverdig ,måten du fremstiller saken på? Anonymkode: 6eec9...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Del Skrevet 3. juni 2020 Nei har ikke skadet noen. Hvor står det? Jeg bare lurte på om forsikringa dekker kennel opphold også? Anonymkode: 2a483...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. juni 2020 #10 Del Skrevet 4. juni 2020 Fordi spørsmålet ditt er veldig konkret - sykehus i en mnd hvor eieren har en hun som da må på kennel. Det er ikke verre enn å ringe forsikringselskapet sitt og si at man ikke har noen til å passe hunden i en mnd og den må på kennel mens man er på sykehuset etter påkjørsel. Som regel order det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #11 Del Skrevet 4. juni 2020 Da ringer du forsikringen din så klart. Ikke spør oss her på kg, vi jobber ikke der Anonymkode: 5e562...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #12 Del Skrevet 4. juni 2020 Jeg har aldri kjørt på noen med hund, så jeg vet ikke. Anonymkode: 65647...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå