Gå til innhold

«Shorts» under sommerkjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er plaget med gnissende lår i sommervarme. Hva bruker dere under sommerkjole/skjørt? Shorts ol?

Anonymkode: bba8d...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ulike shorts fra Lindex, Kappahl, Evans, Yours Clothing, Popsy Clothing m.fl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker lårbånd fra ledtrend.no. Viktig å måle riktig så sitter de veldig bra 😊

Anonymkode: 0e8c9...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

21 timer siden, MarianneE skrev:

Alltid lurt på om det blir varmt å ha sånne på når de sitter så tett på bena? Eller føles det luftig og lett under kjolen? 😊

Anonymkode: af2e3...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker lårbånd fra ledtrend.no. Viktig å måle riktig så sitter de veldig bra 😊

Anonymkode: 0e8c9...d9c

Hvis du går direkte til produsenten så har de litt mer forskjellig: https://www.bandelettes.com/shop/

Personlig syns jeg de er ok, men litt vanskelig å glemme helt at man har dem på.

Jeg bruker en krem fra Monistat som heter chafing relief powder gel. Har kjøpt den på amazon el ebay, alt ettersom. Bare pass på et det er chafing relief, og ikke soppkrem!

Har også hørt at mange bare bruke deo. Det er også et produkt som heter body glide, som er som en deostick, som mange skryter av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke disse shortsene og så har jeg en vennine som elsker babyolje, men det blir fort klissete synes jeg...

Anonymkode: 65a3c...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Alltid lurt på om det blir varmt å ha sånne på når de sitter så tett på bena? Eller føles det luftig og lett under kjolen? 😊

Anonymkode: af2e3...086

Jeg synes det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også lårbånd. De funker veldig bra. Jeg pleide å bruke "shorts", men den gled alltid opp mens jeg gikk. Det gjør ikke lårbåndene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også lårbånd. Kjøpte mine hos change eller triumph, husker ikke. Men du får de sikkert kjøpt flere steder:) Blir så ubehagelig varmt med se shortsene under, brukte dem før.

Anonymkode: 64247...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker deodorant! Etter årevis bruk av ulike sykkelshorts etc under, men det er jo så varmt 🙄

Vanlig deodorant fungerer noe, men best er Stop24 roll on som stopper svette og klamhet helt. 

 

 

Endret av Bonitapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sånne lår, men hva med å bruke plaster?

Anonymkode: 1e3bf...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mamelukker. De er luftige, så slipper å bli svett. 

Anonymkode: cbcbe...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sånne lår, men hva med å bruke plaster?

Anonymkode: 1e3bf...1cf

Det ville aldri fungert for mitt vedkommende: området er for stort til at det ville fungert godt, siden jeg får ganske store utslett. I tillegg er det jo mye dyrere å skulle drive med plastring av området framfor å bare dra på seg et plagg som man kan dra på seg hver dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sånne lår, men hva med å bruke plaster?

Anonymkode: 1e3bf...1cf

Ikke jeg heller, men det høres jo bare grusomt klamt ut, og så må man vel gjerne vaske av seg lim etterpå. Har plastret operasjonsarr mye på sommertid, og det er ikke kult å ta av igjen og skrubbe av limet som har fått jobbe godt i varmen :P

Anonymkode: 022f6...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...