AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Del Skrevet 1. juni 2020 Hei! Jeg er på utkikk etter fine gåturer på 15-25 km i Viken, gjerne i nærheten av kollektiv transport. Kjenner du til noe slikt? Har sett en del på UT.no, men det er noe begrenset med forslag for litt lengre turer. Anonymkode: c9f99...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Del Skrevet 1. juni 2020 Viken er ganske stort, presiser litt mer? Fra Halden til Gol, eller hva det nå blir. Og det må jo være greit å bruke de gamle fylkesgrensene som gjør det enklere å vite hvor det er snakk om. Anonymkode: 93595...51d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Del Skrevet 2. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Viken er ganske stort, presiser litt mer? Fra Halden til Gol, eller hva det nå blir. Og det må jo være greit å bruke de gamle fylkesgrensene som gjør det enklere å vite hvor det er snakk om. Anonymkode: 93595...51d Det er sant. Bor selv i Vestby kommune, så tenkte primært i området Rygge-Kolbotn, men det blir jo hjemmesommer, så er ute etter all slags forslag. Anonymkode: c9f99...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg grøsser litt av at du bruker Viken. Veldig udefinerbart område også. Hilsen Drammenser. Anonymkode: b8401...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Del Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg grøsser litt av at du bruker Viken. Veldig udefinerbart område også. Hilsen Drammenser. Anonymkode: b8401...a91 Det er da absolutt definert, hvorfor skulle det være så udefinert? Jeg er heller ikke særlig glad i de nye fylkene, men det er ikke sånn at jeg ikke forstår hva som menes hvis noen skriver Viken eller Vestland. Anonymkode: 46484...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Del Skrevet 2. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg grøsser litt av at du bruker Viken. Veldig udefinerbart område også. Hilsen Drammenser. Anonymkode: b8401...a91 Selv om jeg holder til på andre siden av fjorden er det ingen umulighet å dra til drammensområdet dersom det skulle dukke opp et supert turforslag. Valget av "Viken" gjorde jeg bevisst fordi det er et område på grei størrelse ift dagsturer herfra. Viken er presist definert på kartet, forresten, siden du ikke var klar over det! Anonymkode: c9f99...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Del Skrevet 2. juni 2020 Usikker på hvor lange turer det blir, men det er veldig fint på Jeløya i Moss og Svartskog i Oppegård Anonymkode: 0a883...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #8 Del Skrevet 3. juni 2020 Mange fine turer i Nordmarka og Østmarka. Anonymkode: eca17...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Del Skrevet 3. juni 2020 Kan anbefale Drammensmarka og Finnemarka Anonymkode: 7a243...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå