Gå til innhold

Noen som ser på Friends?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg så på Friends, men har begynt å se det på Netflix og syns fremdeles det er morsomt - og kjemien mellom skuespillerne er helt topp. Jeg tror ikke det finnes en bedre situasjonskomedie enn Friends❤️

Anonymkode: c0db2...1fe

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett den serien tusenvis av ganger. Elsker den, er som mitt safe place 💛

Anonymkode: 561aa...785

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett den serien tusenvis av ganger. Elsker den, er som mitt safe place 💛

Anonymkode: 561aa...785

Jeg har også sett den flere ganger, men det er noen år siden sist jeg så på. Nå er jeg nesten hektet igjen, så koselig å se alle karakterene igjen. Finner jeg ikke noe gøy å se på netflix, ser jeg på Friends, da blir jeg ihvertfall ikke skuffet🥰

Anonymkode: c0db2...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Friends på senga før eg sovner. Deillig bekymringsfritt og avslappende. Sjølv om eg kan alle episodene utenat så er det alltid bra og sjå. Av og til sovner eg med øretlf med friends på øret, beste sovemedisin :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hver eneste dag. Blir aldri lei av den serien ❤️

Anonymkode: dd49a...a5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en lang pause etter å ha sett det om og om igjen😂 de 6 vennene er veldig flinke og har sin egen stil, så dette er en flott serie! 

Anonymkode: d9302...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Gagaen skrev:

Ser Friends på senga før eg sovner. Deillig bekymringsfritt og avslappende. Sjølv om eg kan alle episodene utenat så er det alltid bra og sjå. Av og til sovner eg med øretlf med friends på øret, beste sovemedisin :)

Haha, akkurat det gjør jeg også!

Anonymkode: 50daa...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gagaen skrev:

Ser Friends på senga før eg sovner. Deillig bekymringsfritt og avslappende. Sjølv om eg kan alle episodene utenat så er det alltid bra og sjå. Av og til sovner eg med øretlf med friends på øret, beste sovemedisin :)

Samma her 😅😍😍

Anonymkode: 63102...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig at alle de seks vennene er hvite? Neppe..

Anonymkode: bd919...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Friends.  Blir liksom aldri lei heller 😄  så herlig humor og kule karakterer. Skjønt, noen ganger er jeg litt irritert over hvor dum Joey er. Jeg mener.. ærlig talt :P  

Favoritten er Chandler ❤️ elsker sarkasmen hans 😄 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Har sett den serien tusenvis av ganger. Elsker den, er som mitt safe place 💛

Anonymkode: 561aa...785

Samme her!💗

Anonymkode: 92d83...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en syklus hvor jeg ser alle episodene omtrent annethvert år 😀 Synes det er avslappende å se på noe hvor man ikke trenger å følge godt med for å henge med, gjerne i perioder hvor jeg ellers er litt stressa. 

 

Det merkeligste er at jeg egentlig ikke er fan av sitcoms 😂 Tror ikke jeg hadde likt Friends hvis det kom i dag, liksom. Men liker nostalgiaen jeg får av å se på det. 

Anonymkode: 9e5c5...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends er tidenes serie - den har alt. Elsker den ♥ Husker det var så spennende hver tirsdag kl.22.30 når en ny episode kom. Holdt på å gråte meg ihjel da aller siste episode ble sendt... Siden da har jeg sett serien maaange ganger. Var kjempegøy da min datter ble stor nok til å se, og sette pris, på den - da så vi hele serien sammen. Så fint å se den for første gang igjen gjennom hennes øyne 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilfeldig at alle de seks vennene er hvite? Neppe..

Anonymkode: bd919...d02

3 av dem skal være jøder fra samme nabolag i Long Island, 1 kommer fra en veldig rik, hvit familie og ble oppdratt av en transe, og ble venn med den ene jøden. Den siste personen (Phoebe) får vi aldri vite helt hvorfor hun ble venn med dem. 

Så jeg syns ikke det er så rart. Mørkhudede er med i alle sesonger, som leger, elever, forskere, lærere, kjærlighetsinteresser, servitører, statister, koreografer, produsenter osv osv. Når Phoebe skal hente Ben på skolen, så er nesten alle barna mørkhudede, er bare Ben og en annen som er lys. Som nok er meget representativt for en skole i NY. 

 

Anonymkode: d9302...22b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilfeldig at alle de seks vennene er hvite? Neppe..

Anonymkode: bd919...d02

Det finnes andre serier der alle hovedpersonene er svarte, hva er poenget ditt?

Anonymkode: 0b383...73c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilfeldig at alle de seks vennene er hvite? Neppe..

Anonymkode: bd919...d02

De er ikke det. Monica og Ross er jødiske. 

Anonymkode: 5b599...918

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.6.2020 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Det er en stund siden jeg så på Friends, men har begynt å se det på Netflix og syns fremdeles det er morsomt - og kjemien mellom skuespillerne er helt topp. Jeg tror ikke det finnes en bedre situasjonskomedie enn Friends❤️

Anonymkode: 

Jeg vet ikke hva snakker du om, jeg har begynt å se 2020. Thriller-spenning er helt topp👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien😊 Har tatt en liten pause fra den nå, men kommer til å se på den igjen til høsten.

Anonymkode: 43ae2...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 23.01, Gagaen skrev:

Ser Friends på senga før eg sovner. Deillig bekymringsfritt og avslappende. Sjølv om eg kan alle episodene utenat så er det alltid bra og sjå. Av og til sovner eg med øretlf med friends på øret, beste sovemedisin :)

Det gjorde jeg også for noen år siden. Hadde en veldig stressende periode, og Friends på senga var valium og sovemedisin i ett. Serien er fortsatt som et safe place for meg også, slik en annen skriver her. 

Jeg har sett alt tusen ganger, det er vel derfor det funker. :fnise: Det morsomme er at datteren min (voksen) bruker serien på samme måte. Og er vi på besøk hos besteforeldrene og det ikke er annet å se på kan vi alltids sette på en episode av Friends. 

Elsker serien og blir aldri lei. Jeg gjør også som en annen her; med noen års mellomrom starter jeg på begynnelsen og ser gjennom hele. Gjerne på senga. 

Anonymkode: 5f752...6aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på alt litt for mange ganger 😂 men det er jo sååå koselig serie! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...