GÃ¥ til innhold

Date en psykolog ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaring med psykologer ? 😅 Skjønner jo at ikke alle psykologer er like,  men..

Anonymkode: f1d6a...8fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det en mann eller kvinne? Jeg er psykolog selv, så jeg har erfaring :)

Anonymkode: f4156...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de ofte har litt issues og ikke er så gode på parforhold. 

Anonymkode: e83ae...201

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en mann eller kvinne? Jeg er psykolog selv, så jeg har erfaring :)

Han er mann, jeg kvinne;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen psykologer er ganske spesielle. Men andre er helt ok. Husk på at selv om man er psykolog så er man ikke noe annerledes når det kommer til å være i et parforhold. Da er man bare et vanlig menneske uansett. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er mann, jeg kvinne;)

Ok, mannlige psykologer kan være bra de :) Men de er jo ganske intellektuelle menn da så du bør ha litt høyere utdanning selv for å matche han. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, mannlige psykologer kan være bra de :) Men de er jo ganske intellektuelle menn da så du bør ha litt høyere utdanning selv for å matche han. 

Ja, merker det allerede. Har bare chattet foreløpig. Har høyere utdannelse selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Klinisk eller master?

Anonymkode: 8318a...0fa

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klinisk eller master?

Anonymkode: 8318a...0fa

En med mastergrad i psykologi er per i dag/definisjon ikke en psykolog..

Anonymkode: 2ca34...88a

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, merker det allerede. Har bare chattet foreløpig. Har høyere utdannelse selv. 

haha...hvordan utdanning henger sammen med intelegens? De fleste som har høyre utdanning er intelektuelt ubrukelige 

Anonymkode: 77c02...fa4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha...hvordan utdanning henger sammen med intelegens? De fleste som har høyre utdanning er intelektuelt ubrukelige 

Anonymkode: 77c02...fa4

De kan i det minste ofte basic rettskrivning, da. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nylig noe på gang med en psykolog. Hadde aldri gjettet han var psykolog dersom han ikke hadde sagt det (og jeg googlet ham for å sjekke at han snakket sant, for jeg syntes han virket så lite...psykologer). Ble for mye snakk om kropp og sex til slutt, og det ble jeg rimelig lei av. Gikk ikke an å få til noe dypere samtale med ham, det skulle liksom alltid vris over til sexprat🙄

Anonymkode: 6b9ce...a9c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det ville ha creepa meg litt ut om han gikk å analyserte hver ting konstant, så jeg er egentlig skeptisk. 

Anonymkode: 9cd65...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PÃ¥ 1.6.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Tjaaa.. søstera mi har en doktorgrad i psykologi og gift med en med en dropout fra vgs. De traff hverandre riktignok da de var 20 da.. 

Anonymkode: 9cd65...7a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nylig noe på gang med en psykolog. Hadde aldri gjettet han var psykolog dersom han ikke hadde sagt det (og jeg googlet ham for å sjekke at han snakket sant, for jeg syntes han virket så lite...psykologer). Ble for mye snakk om kropp og sex til slutt, og det ble jeg rimelig lei av. Gikk ikke an å få til noe dypere samtale med ham, det skulle liksom alltid vris over til sexprat🙄

Anonymkode: 6b9ce...a9c

Signerer denne. Har datet psykologer og leger - mer sexfiksert gruppe finner man ikke :sjokkert:

Anonymkode: a2ebf...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykologer er vel som andre mennesker, bare ekstra opptatt av psykologi. Jeg har vært sammen med en psykolog, det ble spennende diskusjoner, men så er jeg selv opptatt av sånne emner.

Anonymkode: f19cd...b38

Skrevet

De er vel som andre menn, helt forskjellig🙂

AnonymBruker
Skrevet

De er vel som menn flest, tenker jeg :).

Hadde en Tinder-date med en psykolog for noen uker siden. Hyggelig fyr, men han hadde endel spesielle rutiner i hverdagen sin, kan man si. De kunne han sikkert ha hatt uavhengig av yrke, da. 

Anonymkode: ec5b0...a40

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke psykologer veldig flinke til å analysere andres handlinger, da? Haha!

Anonymkode: 563f2...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...