Gå til innhold

Med eller uten bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer som går uten bh.. hot eller not? Tenker da gjerne på iss litt voksne, er selv 38 så tyngdekraften og barn har gjort sitt. Hva tenker dere? Noen som gjør det? Evt hvorfor ikke?

Anonymkode: b7c28...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er sexy å se kvinnebryster duve opp og ned uten bh

Anonymkode: b3cae...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot om det er en partner eller noen jeg har en flørtende relasjon til, men det kan fort bli unødvendig/ubehagelig om det er mennesker jeg ikke har en slik relasjon til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo under klær,under kjole singlet osv altså ... er the off dra sånn på bussen feks? Er så usikker..

Anonymkode: b7c28...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det beste og det mest hotte er det som er mest hensiktsmessig til den størrelsen du har. Har du F så går du ikke uten, men en a-b kan fint være uten. 

Så er det forskjell på om du er på fjellet eller på date liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, spørs vel på personen... sånne heslige hippie/feminister med hår under armene og synlige, stive nippler... ellers takk.

Anonymkode: fabcb...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten,normal bmi,har vel 70b tru jeg😂 men de har jo begynt henge litt🙈

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg tenker det beste og det mest hotte er det som er mest hensiktsmessig til den størrelsen du har. Har du F så går du ikke uten, men en a-b kan fint være uten. 

Så er det forskjell på om du er på fjellet eller på date liksom.

 

Anonymkode: b7c28...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er pirrende når damer med faste sprettpupper går uten bh, men med bh er også fint.

Jeg synes ikke noe om når man kan se at brystvortene peker nedover/vaffelpupper som er utsugd og som henger. Da er det på tide å få på seg en bh, det er mer kledelig.

Damer med litt hengepupper får jo mer kløft enn damer med sprettpupper da, hvis man liker kløft. 

Anonymkode: 7a422...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...