Gå til innhold

Hva synes du om battle vest/jakke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du det er skikkelig kult? Eller skikkelig harry? Og hvorfor bruker så mange middelaldrende menn dem?

index.jpg

Anonymkode: 23c48...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er skikkelig kult? Eller skikkelig harry? Og hvorfor bruker så mange middelaldrende menn dem?

index.jpg

Anonymkode: 23c48...e89

Jeg synes det er kult på konsert og festival. De brukes av middelaldrende menn fordi trenden med battlevest dukket opp på åttitallet da disse mennene var unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤢Stygt og harry!

Anonymkode: 23c48...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 16.03, AnonymBruker skrev:

🤢Stygt og harry!

Anonymkode: 23c48...e89

Hvorfor? Jeg respekterer så klart meningen din, men jeg er bare nysgjerrig. Jeg har tilknytning til metallmiljøet, samboeren min er musiker og så og si alle vennene våre tilhører det samme miljøet. Vi er mye på konserter og festivaler og ser mange som har på seg sånne vester, jeg har en selv også som jeg er nesten ferdig med, har ikke brukt den enda, men gleder meg til vi kan dra på konserter igjen så jeg kan bruke den. Tror ikke jeg kjenner noen som bruker vesten sånn til daglig, kun på konsert / festival. Nesten som et slags kostyme ❤️ 

Anonymkode: 167ca...78f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 14.49, Candiru skrev:

Jeg synes det er kult på konsert og festival. De brukes av middelaldrende menn fordi trenden med battlevest dukket opp på åttitallet da disse mennene var unge.

Det er mye som var på moten da jeg var ung, klær som jeg aldri ville brukt i dag. Greit nok hvis det blir brukt som et morsomt festivalplagg, men personlig ville jeg ikke brukt det på festival engang. 

Anonymkode: 1fe91...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye som var på moten da jeg var ung, klær som jeg aldri ville brukt i dag. Greit nok hvis det blir brukt som et morsomt festivalplagg, men personlig ville jeg ikke brukt det på festival engang. 

Anonymkode: 1fe91...244

Kommer an på type festival da, jeg tenker først og fremst på metall festivaler. Litt annet klientell der enn på Findings feks. Jeg er dessuten av den oppfatning at man ikke skal gå med bandtrøyer eller ha bandmerker på feks vesten av band man ikke hører på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ante ikke at det het "Battle vest" en gang. Men har sett det på heavy rock entusiaster ofte. Jeg har ingen mening om det, det er deres stil og de liker den. Vær så god, det får du lov til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er harry når den blir brukt daglig

Anonymkode: 23c48...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Candiru skrev:

Kommer an på type festival da, jeg tenker først og fremst på metall festivaler. Litt annet klientell der enn på Findings feks. Jeg er dessuten av den oppfatning at man ikke skal gå med bandtrøyer eller ha bandmerker på feks vesten av band man ikke hører på. 

Jeg har sett bilder fra metall-festivaler og ja (spesielt når det kommer til band som Iron Maiden og Metallica), folk kler seg ganske harry, men det er lov det. Hører selv på band som Zeppelin, Deep Purple, osv, men kunne aldri gått med slike plagg. TS spør hva vi syns om disse vestene og da svarte jeg bare ærlig, men folk må få lov til å bruke de klesplaggene de liker. Er for øvrig enig med deg i at man ikke skal bruke plagg med logo/navnet til et band man ikke hører på. 

Anonymkode: 1fe91...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Candiru skrev:

Kommer an på type festival da, jeg tenker først og fremst på metall festivaler. Litt annet klientell der enn på Findings feks. Jeg er dessuten av den oppfatning at man ikke skal gå med bandtrøyer eller ha bandmerker på feks vesten av band man ikke hører på. 

Det er litt flaut hvis noen som er fan av det bandet som du har på t-skjorten din, spør deg om bandet, og du ikke har noe bedre svar enn at du syns plagget var kult. Det er litt wannabe. 🤦🏻

Anonymkode: 1fe91...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt flaut hvis noen som er fan av det bandet som du har på t-skjorten din, spør deg om bandet, og du ikke har noe bedre svar enn at du syns plagget var kult. Det er litt wannabe. 🤦🏻

Anonymkode: 1fe91...244

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, men bruker den ikke så ofte. Mest på festivaler og konserter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodharry, og så langt fra min stil man kan komme. 

Anonymkode: fd354...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...