Gå til innhold

Whats up med dagens herreskjorter?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes kvaliteten på herreskjorter er dårligere nå enn før?  Tenker da først og fremst på finskjorter, men og på litt penere hverdagsskjorter generelt. Hvor ble det av stive skjorter? De som holdt form og fasong. 

Om noen forstår mitt klønete forsøk på å beskrive problemet, og har tips til butikk eller merke, så hadde jeg blitt glad for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk kvaliteten på det du kjøper. 100% bomull, ikke 100% viscose/polyester/nylon f.eks. Det har mye å si. Mest mulig bomull, minst mulig annet. 5% elastan og 95% bomull kan være ok, da er det bare stretch i den. 

Anonymkode: 65635...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiell statement. Kvaliteten varierer jo enormt alt etter merke, stoff, snitt og pris. Du betaler generelt mer for kvalitet, så let andre steder enn der du leter nå, da. 

Mannen min har nettopp kjøpt en Eton skjorte han er svært fornøyd med: https://www.zalando.no/herreklaer-finskjorter/eton/

Ellers så kan du ikke trå feil med en klassisk Oxford.

Anonymkode: 8a9ad...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk kvaliteten på det du kjøper. 100% bomull, ikke 100% viscose/polyester/nylon f.eks. Det har mye å si. Mest mulig bomull, minst mulig annet. 5% elastan og 95% bomull kan være ok, da er det bare stretch i den. 

Anonymkode: 65635...556

Takk for gode råd 😊

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesiell statement. Kvaliteten varierer jo enormt alt etter merke, stoff, snitt og pris. Du betaler generelt mer for kvalitet, så let andre steder enn der du leter nå, da. 

Mannen min har nettopp kjøpt en Eton skjorte han er svært fornøyd med: https://www.zalando.no/herreklaer-finskjorter/eton/

Ellers så kan du ikke trå feil med en klassisk Oxford.

Anonymkode: 8a9ad...562

Takker 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...