Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på dater og chattet mye med mannfolk,men finner ikke noen jeg liker! Jeg ser noe galt med de alle,mulig jeg er brent etter forrige forhold. Men å ikke få noen som helst følelser for noen hadde jeg ikke trodd. Det er spennende i ca 30 min før jeg kjenner meg ferdig,men tvinger meg til å fortsette litt til for å se det an. 

Frustrerende!!

Anonymkode: ff2ea...4da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker du deg selv?

Anonymkode: e49c9...ac4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Det er da vel ingen som tvinger deg til å date/ chatte?  Jeg for min del har aldri lett etter en mann, de har bare plutselig dukket opp i en naturlig setting 😉  Tror det er mye lettere å bli kjent med noen gjennom venner, interesser eller jobb. Dating-sider er ikke min greie i alle fall....   

Anonymkode: 008e8...e65

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe galt. Slik er jeg også. Dater masse damer, men finner liksom ikke den "rette". Dater likevel fordi det blir aldri feil å utvide horisonten sin. Noen har jeg oppnådd en dialog med i ettertid også. Synes det er kos. 

Tenker mere på at skjer det så skjer det og imens koser jeg meg mens jeg leter i jungelen av både seriøse og useriøse tilbud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og drømmer om å finne noen som liksom er min andre halvdel. Vet hva slags typer jeg liker, desverre er det få av dem som liker meg, i tillegg er de fleste etablerte. På toppen av det bor jeg midt utpå landet så møter ytterst få. Er i midten av 30-årene så det begynner å bli tynt i rekkene😥

Anonymkode: 61374...ab2

• Liker 1
Skrevet

Vent til du passerer 50da blir  det glissent 😂😂😂neida.

Jeg forstår deg. Er sånn sjøl det skal mye til før noen fanger min interesse ordentlig. Det er vel kun en som har klart på 2 år. Og det gikk ikke min vei. Så nei nå tar jeg det litt rolig da det plutselig ble andre ting å tenke på. Men det er vel bare å ikke gi opp og hold øyne og ører åpne😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke problemet. Det er da vel ingen som tvinger deg til å date/ chatte?  Jeg for min del har aldri lett etter en mann, de har bare plutselig dukket opp i en naturlig setting 😉  Tror det er mye lettere å bli kjent med noen gjennom venner, interesser eller jobb. Dating-sider er ikke min greie i alle fall....   

Anonymkode: 008e8...e65

Har man muligheten til å møte folk i naturlige settinger er jo det helt suverent, men nå må du ikke glemme at ikke alle har det og derfor må ty til datingsider. Tror nok de fleste foretrekker at det bare klaffer med noen på fest.

Anonymkode: 2d6b5...9b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...