Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hatt en litt krevende periode i forholdet så har jeg lyst å overraske min samboer med en date som varer hele dagen. Feks med en aktivitet, middag og hotellovernatting. Trenger ikke være akkurat det, men som eksempel.

Men jeg trenger litt inspirasjon. Hvilken heldags-date tror du din mann ville likt? 

Bor i Bergen dersom noen har spesifikke tips. 

Vi er 30år hvis det har noe å si.

Anonymkode: c6951...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen ide, men følger tråden ☺️ 
Trenger samme tips selv 😁

Anonymkode: defe9...f9c

AnonymBruker
Skrevet

Min mann ville nok helst at jeg reiste vekk så han kan sove så lenge han vil. Når han våkner bare spille dataspill resten av dagen 😂 

han har ikke noen spesielle interesser utenom, men han liker å bade. Hva med en dag på stranda eller en annen plass det er fint å bade. Gjerne litt øde så dere kan være for dere selv 😉😉

Anonymkode: 19083...82d

Skrevet

Fottur til en turisthytte m overnatting? Gjerne litt øde, så dere kan bade (naken?) på veien. Det er jo mange hytter i akseptabel avstand fra Bergen. 

https://aurlandsdalen.com/index.php/no

Alternativt tog til Myrdal og Flåmsbanen til Flåm. Hotellovernatting og båttur tilbake til Bergen. 

• Liker 1
Skrevet

Min samboer ville satt pris på f.eks. kano- eller fisketur, overnatting på et ikke altfor fjongt sted, men gjerne ved havet. Og en god middag, men ikke gourmet, et sted med gode porsjoner. Også eventuelt pub. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva slags muligheter som er  nærheten, men jeg tror min samboer ville satt pris noe av dette for eksempel: paintball, skytebane, kajakk/kanopadling, klatring, gocart, dykking/snorkling, eller kanskje ølsmaking.

Skrevet

Båttur, med fiske.. Gjerne en fin gåtur også. Trenger ikke være en fjelltopp, men kanskje en fin tur til et vann 😊 med litt mat i sekken, og krydder så vi kan grille en eventuell fisk vi måtte få på kroken 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ville nok satt pris på en fottur i et eller annet fjell, god mat på turen, overnatting ute i det fri, eller på ei hytte, kanskje litt fisking. 

Eller en bytur med hotell, kino, middag,  rusletur.

Anonymkode: 6fbdd...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Etter å ha hatt en litt krevende periode i forholdet så har jeg lyst å overraske min samboer med en date som varer hele dagen. Feks med en aktivitet, middag og hotellovernatting. Trenger ikke være akkurat det, men som eksempel.

Men jeg trenger litt inspirasjon. Hvilken heldags-date tror du din mann ville likt? 

Bor i Bergen dersom noen har spesifikke tips. 

Vi er 30år hvis det har noe å si.

Anonymkode: c6951...98d

Har litt samme problem, problemet med Bergen er at byen ikke har så mye å by på, særlig ikke i disse korona tider. Dessuten er det ikke noen nabobyer å besøke. 

Da vi bodde i England var det alltid en annen liten by å besøke, det gikk alltid fint å ha en liten mini-break, eller en dagstur.

Jeg har vurdert Voss, det er ikke for langt. Vi har barn, så vil ikke reise for langt. På Voss har de OK med hoteller og spisesteder, og de har Voss active, om dete ønsker å finne på noe. 

Anonymkode: 150e9...5df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På lørdag hadde vi en heldags date. Vi spiste frokost sammen, reiste til sjøen og kjørte med vannscooter til en øde øy. Der solet vi oss, badet, spiste niste og bare koste oss. Så kjørte vi rundt med scooteren til vi ble lei og reiste hjem. Tente et bål, drakk vin, og grillet middag. Satt oppe halve natten sammen 🥰

Anonymkode: a6a3a...dcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spurte mannen nå og han sier at den gjerne kan begynne med en blowjob på morgenen, etterfulgt av en god frokost sammen. En dusj og kle seg fint og dra å spise lunsj på resturant. Øl og vin etterfulgt av en badetur om været er fint eller en annen aktivitet. Om man drar på stranda kunne man hatt med noe drinker før man igjen går ut for å spise middag på en fin resturant. Mer øl og vin. Ut på diskotek etterpå også på hotellrom. Øl og vin. Sex. 

Har en enkel mann, mat, øl og sex 😊

Anonymkode: aaa48...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...