AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 De fleste er villig til å drepe for mye. Men er du villig til å drepe for landet ditt? For å forsvare Norges grenser til havs, i lufta og på land? Ta livet av andre mennesker for å forsvare landegrensene. Anonymkode: b9742...c07
Isambard Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Jeg trente på det i militæret, så svaret er ja. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Selvsagt. Om landet ble truet av mennesker som ikke har noe her å gjøre, hadde man gjort sin plikt. Anonymkode: 0dcca...5f9
Eediyat Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 For å være helt ærlig, min bestemor. Kanskje ikke helt det Rambo-svaret du var på utkikk etter men..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Nei, jeg hadde ikke greid å drepe for å forsvare Norge. Jeg tror jeg bare kunne drept om jeg var i en kritisk situasjon hvor mine nærmeste ble truet på livet og den eneste muligheten der og da var å ta livet av noen, men ikke om jeg hadde hatt mer tid til å vurdere situasjonen. Anonymkode: 87ba9...98e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Er usikker på om jeg hadde klart det for å være ærlig, uansett hvor mye jeg ønsket å forsvare landet. Klarer ikke å drepe et insekt en gang, det har jeg heller ingen rett til. Anonymkode: c1244...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 2 hours ago, Eediyat said: For å være helt ærlig, min bestemor. Kanskje ikke helt det Rambo-svaret du var på utkikk etter men.. Imponerende. Halvparten her vil ikke holde seg inne i noen måneder for bestemora si engang. Anonymkode: a5e48...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Lite jeg er villig til å drepe for, det eneste er vel ungene og mannen. Ja, og i tillegg i selvforsvar. Anonymkode: 95ca8...4d4 4
Gjest Warrior Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 For å forsvare Norge, og forsvare folk jeg er glad i (familie og venner)
Vhgj Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er du villig til å drepe for landet ditt? Slik teknologien er i dag er tvilsomt at man kunne gjort så mye som en vanlig mann på gata. Med jagerfly, ubåter og droner hjelper det lite med en pistol. Om USA hadde bestemt seg for å ta over Norge hadde jeg bare kapitulert. 1
Gjest Warrior Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 Hadde også drept hvis f.eks fremmede barns liv var i fare og eneste måten å redde de på er å drepe dem som vil skade/drepe de.
Isambard Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 (endret) Jeg tror man må prøve å se for seg hvordan en okkupasjon ser ut i virkeligheten. Selv en "ren" krig vil russerne (de som snakker om amerikanere er på bærtur) startet et overraskelsesangrep å drepe flest mulig norske vernepliktige 19 - 20 åringer. De ville arrestert eller drept forkevalgte politikere. Selv i en ganske "snill krig" ville det skjedd voldtekter og drap på sivile som russerne bare drysset ned. Det norske politiet ville blitt holdt utenfor og kanskje skutt om de protesterte. Jeg tror mange normenn ikke skjønner hvor provoserende det er før man står i det. Endret 1. juni 2020 av Isambard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå