Gå til innhold

Hender det at du og partneren dusjer sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sex i dusjen uten vann?

Anonymkode: 8d46c...d85

Altså enten dusjer en med vann for å dusje, bli ren.. som er den vanlige definisjonen med en dusj. Å ha sex på badet kan en alltids men jeg forstår virkelig ikke hvorfor en skal måtte ha sex i et dusjkabinett skulle være en greie.. med mindre dette er en fetisj jeg ikke har fått med meg🤷‍♀️

 Når en dusjer er det stort sett vann.

Å stå i et dusj uten vann for å ha sex virker som en veldig rar ting all den tid både sengen, og eller å hele huset sånn sett er mer egnet til sex. 

Men nå var det ikke meg du siterte, bare synes tanken på å ha sex under dusjhodet bate for å prestere å ha sex i dusjen virket litt rart.

Anonymkode: bd208...a45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi dusjer sammen så og si hver kveld før vi legger oss, og har alltid gjort det uansett hvor trangt eller romslig det har vært. Vi har vært sammen i 10 år, samboere i over 8.

Anonymkode: ab667...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, naturlig at det blir sex av det, om ikke hver gang, så ofte :)

Anonymkode: ab667...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Dusjer ofte sammen, men aldri sex. Det er kanskje det mest overvurderte som fins. Det finnes ikke gode stillinger og vannet fjerner alt av glid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjeldent, mest fordi han liker veldig varmt vann og jeg liker ganske kaldt.. så vi blir ikke helt enige. Men har skjedd, men mest før vi fikk små barn. Nå er dusjen et fristed for min del. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, om ungene er opptatt med noe annet.

Anonymkode: ea425...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi bare hatt litt større dusj... er så knotete inni der 😂 men liker godt å dusje sammen, deilig å bli skrubba fra topp til tå + litt massasje.. 

satser på større dusj når vi flytter en gang 😍

Anonymkode: d06b8...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være i dusjen sammen er vinn-vinn 😄 Mannen får oralsex, mens jeg samtidig får hodebunnsmassasje.

Anonymkode: 52f85...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til, men vi har forskjellige preferanser når det kommer til vanntemperatur, så enten fryser han eller så holder jeg på å svime av i varmen. Dessuten er dusjen liten, så er vi to inni dusjen så kommer vi begge mot den kalde dusjveggen når vi beveger oss rundt. Også er det at den ene blir kald mens den andre skylder av seg såpe eller shampoo + at jeg har mine ritualer jeg ikke får muligheten til å gjøre om vi begge er i dusjen. Så selv om det kan være koselig de første 5 minuttene, så er ikke min erfaring så sexy som det er på film.

Så som regel så kommer han inn de siste minuttene før jeg er ferdig, vi såper hverandre inn og klår litt. Jeg går ut av dusjen å tørker og smører meg med krem og tørker håret mitt litt. Også tar vi går vi heller på soverommet eller et annet rom i huset hvor vi kan utfolde oss fritt. Men det mest pirrende er nesten når vi skal noe kort tid etterpå, så vi bare har tid til å gjøre oss klar, og vi begge er pyntet og kåte på hverandre men vi ikke kan fortsette før vi er alene igjen. Så den seksuelle energien bygges hele dagen... Mmmm:rodmer:

Anonymkode: 7b2f4...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde mann (1 mnd siden brudd 😔) dusja vi sammen et par ganger i mnd. Ble ikke akkurat sex, men et deilig forspill med klining og tafsing, massering og bare nyte hverandre litt.. Savner det 😔

Anonymkode: 985fe...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er singel, så nei...

Anonymkode: 01ff1...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sex, men ofte dusj sammen med kos og tafsing. Noen ganger en bj.

Anonymkode: ce465...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er koselig å dusje sammen, så innimellom gjør vi det. Noen ganger har vi sex i dusjen, men det er egentlig knotete. Ofte blir det sex i senga eller foran speilet etterpå.

Anonymkode: 37c67...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kan og bli forspill i dusjen og deretter havne i senga. Ellers så dusjer vi uten noe seksuelt. 

Syns sex i dusjen er veeeldig praktisk når jeg har mensen og vi ikke orker å styre med håndduk osv i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...