Gå til innhold

Kommentarer om underlivet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mem har du flaggermus da ? 

Anonymkode: 09963...3f1

Jeg har indre kjønnslepper som henger ut ja. Har da alltid trodd han liker meg som jeg er.. 

Anonymkode: 477e8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har indre kjønnslepper som henger ut ja. Har da alltid trodd han liker meg som jeg er.. 

Anonymkode: 477e8...877

Okey, da er det jo merkelig av han å kalle deg det. Hvis du ikke hadde hatt det så burde du bare ha oversett det. Men jeg tror nok han alikevel liker deg som du er, det var nok bare en litt ubetenksom kommentar. jeg hadde selv blitt såret om jeg var deg. Men syns ikke du skal tenke noe mer på det, snakk med han om det også legger du det bak deg. 

Anonymkode: 09963...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt ham at du ble såret? Hvis han blir lei seg over det og unnskylder seg umiddelbart, mente han det nok bare som et kosenavn, men hvis han blir irritert og sier at du er altfor sensitiv, såpass må du tåle osv, er det ikke bra. Da betyr det at han mener han har rett til å bestemme hvor dine grenser går, og det er krenkende og respektløst. 

Anonymkode: 01499...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har indre kjønnslepper som henger ut ja. Har da alltid trodd han liker meg som jeg er.. 

Anonymkode: 477e8...877

Men er det ikke akkurat det han viser at han gjør, når han sier han savner den? Gir uttrykk for at han liker den?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare latt det passere og ikke brukt alt for mye tid å krefter på å analysere hvorfor han så det, men hvis han bruker flaggermusa igjen så kan du jo bare si ifra at det hadde vært hyggelig om han ikke brukte det ordet.

Anonymkode: 19775...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, kapteinsupertruse skrev:

Jeg tror ikke jeg hadde likt at noen  å kalte den flaggermusen. Du får begynne å kalle hans penis for minien. Så kan du si du elsker den bittelille minien! Så ser du hvilken reaksjon du får da. 

Ostepop, for mange kaller peisen sin for junior. Men en ostepop er svært liten, og kan gi assosiasjoner til at den kanskje lukter litt også? 

Anonymkode: 69493...c7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ostepop, for mange kaller peisen sin for junior. Men en ostepop er svært liten, og kan gi assosiasjoner til at den kanskje lukter litt også? 

Anonymkode: 69493...c7d

😂😂😂

Anonymkode: 477e8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ostepop, for mange kaller peisen sin for junior. Men en ostepop er svært liten, og kan gi assosiasjoner til at den kanskje lukter litt også? 

Anonymkode: 69493...c7d

Eller doodle, enda kleinere enn ostepopp. Åh som jeg savner din lille doodle. 

Anonymkode: 09963...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere tenkt om kjæresten sa du hadde en flaggermus, på 'tull'? Typ, jeg savner flaggermusa mi... 

 

Anonymkode: 477e8...877

Hadde syntes det var ekstremt barnslig. Jeg har i mine forhold ikke hatt for vane å gi kjønnsorgan kallenavn, og det har heldigvis ikke partnerne mine heller. Har hørt noen ganger "savner den våte trange fitta di" og syns det er greit nok (og sexy, hihi). 

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten synes jeg han kunne rodd seg bedre i land typ "synes du er fin nok som du er" eller noe. Istede sa han bare, sorry det var ikke morsomt. 

Så tydelig han prøvde være morsom på min bekostning. Ts. Og nå vurderer jeg operasjon. 

Anonymkode: 477e8...877

Du trenger ikke operasjon, du trenger ny mann og bedre selvtillit. Altså hva faen? Operere bare fordi han kalte fitta di for flaggermus? Syns på ingen måte det er greit, men du skal ta en permanent avgjørelse basert på uttalelsen til en fanteunge som sikkert akkurat er ferdig med puberteten (regner med han er ung siden han kaller fitta di for noe slikt)? Skjerp deg. 

Anonymkode: 9322b...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har indre kjønnslepper som henger ut ja. Har da alltid trodd han liker meg som jeg er.. 

Anonymkode: 477e8...877

Han sier jo at han savner den/deg..............................................

Og da liker han deg ikke........? 

Anonymkode: 9322b...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde syntes det var ekstremt barnslig. Jeg har i mine forhold ikke hatt for vane å gi kjønnsorgan kallenavn, og det har heldigvis ikke partnerne mine heller. Har hørt noen ganger "savner den våte trange fitta di" og syns det er greit nok (og sexy, hihi). 

 

Du trenger ikke operasjon, du trenger ny mann og bedre selvtillit. Altså hva faen? Operere bare fordi han kalte fitta di for flaggermus? Syns på ingen måte det er greit, men du skal ta en permanent avgjørelse basert på uttalelsen til en fanteunge som sikkert akkurat er ferdig med puberteten (regner med han er ung siden han kaller fitta di for noe slikt)? Skjerp deg. 

Anonymkode: 9322b...414

Han er 40 og vet godt jeg har vurdert dette tidligere. 

Anonymkode: 477e8...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...