Gå til innhold

Sole seg i stringtruse


AnonymBruker

Er det innafor at menn soler seg i string på stranda?  

28 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du?

    • Shorts
      14
    • Speedo
      3
    • String-truse (thong)
      11


Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor det er et problem at en mann soler seg i string-truse på stranda her i Norge. Jeg har sett en del normen i syden men aldri her heime. Har lyst å gjøre det selv, men er usikker på reaksjonene.  Hva er forskjellen om ei dame soler seg i streng kontra oss menn? Hva tenker du om dette? Dette har ikke noe med seksuell art.

Anonymkode: 72e62...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis kvinner viser hele rævva så kan jo bare menn også gjøre det, ser ikke forskjellen. Er stygt uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på micro-string og vennlig string.  Jeg bruker det og gir totalt f. i hva andre menner og syns. Er det så styggt så gå vidare :) 

Endret av Kaze89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ingen burde sole seg i string. 

Anonymkode: 61209...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk gidder å ligge rolig en hel dag, uke, uker uansett. De skal ha cred. for god tolmodighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart menn kan bruke string badebukse på samme måte som kvinner. 

Anonymkode: 46622...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva slags reaksjon jeg hadde fått då? Hadde vært kjekt å prøvd. Kan jo ett. bruke speedo og bruke den som string :)

Anonymkode: 72e62...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke et helt vanlig plagg for oss menn å bruke uansett om en er i Norge eller utlandet. Registerer at string og jockstrap truser får stadig større plass i nettbutikker så det er vel flere og flere som bruker det som undertøy. At du vil sole deg string   er vel ikke et stort problem men det vel lurt å velge et litt diskret sted. Som et forslag kunne kanskje en slik string passet. Som en vanlig badebukse men i string format

Screenshot_20200606_143902.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...