Gå til innhold

Sole seg i stringtruse

Er det innafor at menn soler seg i string på stranda?  

28 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du?

• Shorts
      14
    • Speedo
      3
    • String-truse (thong)
      11

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor det er et problem at en mann soler seg i string-truse på stranda her i Norge. Jeg har sett en del normen i syden men aldri her heime. Har lyst å gjøre det selv, men er usikker på reaksjonene.  Hva er forskjellen om ei dame soler seg i streng kontra oss menn? Hva tenker du om dette? Dette har ikke noe med seksuell art.

Anonymkode: 72e62...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kvinner viser hele rævva så kan jo bare menn også gjøre det, ser ikke forskjellen. Er stygt uansett. 

• Liker 1
Gjest Kaze89
Skrevet (endret)

Forskjell på micro-string og vennlig string.  Jeg bruker det og gir totalt f. i hva andre menner og syns. Er det så styggt så gå vidare :) 

Endret av Kaze89
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ingen burde sole seg i string. 

Anonymkode: 61209...c74

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å ligge rolig en hel dag, uke, uker uansett. De skal ha cred. for god tolmodighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Klart menn kan bruke string badebukse på samme måte som kvinner. 

Anonymkode: 46622...a92

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva slags reaksjon jeg hadde fått då? Hadde vært kjekt å prøvd. Kan jo ett. bruke speedo og bruke den som string :)

Anonymkode: 72e62...2ed

Skrevet

Det er vel ikke et helt vanlig plagg for oss menn å bruke uansett om en er i Norge eller utlandet. Registerer at string og jockstrap truser får stadig større plass i nettbutikker så det er vel flere og flere som bruker det som undertøy. At du vil sole deg string   er vel ikke et stort problem men det vel lurt å velge et litt diskret sted. Som et forslag kunne kanskje en slik string passet. Som en vanlig badebukse men i string format

Screenshot_20200606_143902.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...