AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Jeg barberte meg nedentil i dag og oppdaget 3 kuler. To kuler var plassert nære hverandre på venstre side rett utenfor trusekanten (mot låret), og den siste kulen var på høyre side plassert litt mer mot kjønnet. Hvis jeg tar på de eller lager litt friksjon med fingeren så gjør det ganske vondt, litt som om jeg skulle tatt på et brannsår. Har ikke lagt merke til dem når jeg står oppreist eller går, og de kan max ha vært der i et par dager. Jeg har aldri opplevd å få slike kuler akkurat på disse stedene før. Har hatt noen få kvise lignende kuler på framsiden av kjønnet, men de gjorde ikke vondt å ta på. Det er noen uker siden jeg sist barberte meg, så tror neppe at kulene har kommet av den grunn. Jeg er heller ikke seksuelt aktiv. Den eneste årsaken jeg kan komme på er at jeg gikk en lang tur i går. Jeg hadde på meg vanlig undertøy (i bomull) og en tights. Har ikke følt noe som helst ubehag før, etter eller imens jeg gikk. Kanskje huden der nede bare ble klam og irritert? Har noen fått slike kuler før, og hvordan blir man kvitt dem? Går dette over av seg selv? Anonymkode: 22887...e2f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Under huden, eller utenpå? Om det er som små erter under huden, kan det jo være lymfekjertler du kjenner? Det finnes mye av de der.ellers vet jeg ikke. Anonymkode: 65d5a...b3e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg barberte meg nedentil i dag og oppdaget 3 kuler. To kuler var plassert nære hverandre på venstre side rett utenfor trusekanten (mot låret), og den siste kulen var på høyre side plassert litt mer mot kjønnet. Hvis jeg tar på de eller lager litt friksjon med fingeren så gjør det ganske vondt, litt som om jeg skulle tatt på et brannsår. Har ikke lagt merke til dem når jeg står oppreist eller går, og de kan max ha vært der i et par dager. Jeg har aldri opplevd å få slike kuler akkurat på disse stedene før. Har hatt noen få kvise lignende kuler på framsiden av kjønnet, men de gjorde ikke vondt å ta på. Det er noen uker siden jeg sist barberte meg, så tror neppe at kulene har kommet av den grunn. Jeg er heller ikke seksuelt aktiv. Den eneste årsaken jeg kan komme på er at jeg gikk en lang tur i går. Jeg hadde på meg vanlig undertøy (i bomull) og en tights. Har ikke følt noe som helst ubehag før, etter eller imens jeg gikk. Kanskje huden der nede bare ble klam og irritert? Har noen fått slike kuler før, og hvordan blir man kvitt dem? Går dette over av seg selv? Anonymkode: 22887...e2f Nå er det ikke enkelt å si noe som helst over nett, og du bør alltid oppsøke legehjelp. Men jeg vil tro at det er mulig at det er slik «betent talgkjertler». Når de sitter inn mellom kjønnsleppene (ofte inne i selve indre kjønnsleppe), så gjør de sykt vondt, det er helt grusom å en gang bare berøre. Nesten umulig å «sprekke» dem, men ja jeg har gjort det. De sier at du virkelig aldri skal gjøre det, men jeg har et problem 😅 Ofte må man vente til de er modne og klar, da sprekker de med bare en liten berøring. MEN et legebesøk kan være en god ide. Da får du noen til å se på problemet, og ikke bare til å synse over nett basert på hva du skriver. Anonymkode: 1d965...77a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå