Gå til innhold

Bli belært av single venninna

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det står en stor rosa elefant mellom mange damer og menn nå om dagen. Og det er damer som belærer andre damer om menn. Og det synes jeg er ganske dumt når sannheten er langt fra tilfellet. Som for eksempel er ikke alle menn ute etter en ting. Det finnes flere andre myter om menn som mest sannsynlighet er satt i omløp av en `annen rosa elefant" eller flere elefanter...

Jeg skriver dette fordi det gjør ting vanskelig for at en mann skal møte en dame med et åpent sinn. Gjøre seg opp egen mening, og ikke følge en følges historie som har gått og gått en stund nå.... 

Anonymkode: d48a5...c30

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med single venninner å gjøre?

Anonymkode: e8ca3...eee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det står en stor rosa elefant mellom mange damer og menn nå om dagen. Og det er damer som belærer andre damer om menn. Og det synes jeg er ganske dumt når sannheten er langt fra tilfellet. Som for eksempel er ikke alle menn ute etter en ting. Det finnes flere andre myter om menn som mest sannsynlighet er satt i omløp av en `annen rosa elefant" eller flere elefanter...

Jeg skriver dette fordi det gjør ting vanskelig for at en mann skal møte en dame med et åpent sinn. Gjøre seg opp egen mening, og ikke følge en følges historie som har gått og gått en stund nå.... 

Min erfaring er at det kun er de bitre damene som ikke fikk slå kloa i mannen de så sårt ønsket seg som holder på slik. Desto flere meninger en dame har om menn, og skal belære alle andre om hva de bør og ikke bør gjøre, er de som innerst inne skulle ønske at "Kåre" ikke dumpet hun, og så lar hun det gå ut over alle andre menn. 

Nok av de damene på KG for å si det mildt. 

Anonymkode: 9d24d...7dd

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det kun er de bitre damene som ikke fikk slå kloa i mannen de så sårt ønsket seg som holder på slik. Desto flere meninger en dame har om menn, og skal belære alle andre om hva de bør og ikke bør gjøre, er de som innerst inne skulle ønske at "Kåre" ikke dumpet hun, og så lar hun det gå ut over alle andre menn. 

Anonymkode: 9d24d...7dd

Helt rett, det er også mange menn som holder på sånn ovenfor kvinner! Det mange ikke forstår er hvordan de skal kunne finne en å inngå et forhold med, endre mindre hvordan et forhold fungerer, setter alt for høye krav(og ja det skal være noen krav der) og lurer på hvorfor de aldri finner en partner. Så er det veldig mange kvinner og menn der ute som rett og slett ikke egner seg i et forhold, om ikke den ene er støttekontakt for den andre ut hele forholdet.

Så når et forhold rakner og man skal ut og finne en ny partner? Det er veldig mange relasjonskade kvinner og menn der ute etter mildt sagt dårlige erfaringer fra mange tidligere forhold. Noen kan klare et nytt med en partner som forstår dette og kan ta hensyn til det. Men veldig mange av disse ender opp single eller forsetter med korte vonde forhold til alderspensjonen tar de.

Slik har samfunnet blitt, trist som faen som en tidligere kunstner sa det. Da er det en metode igjen når man skal lete etter en ny partner. Bruke god tid, ha et åpent sinn, ikke sette urealistiske krav og håpe på at man finner den rette som man passer "godt nok" sammen med til å klare et forhold sammen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok damer som er sinte på menn fordi de ikke får mennene de mener de har krav på. Som mener det å ha sex med noen gir et eierskap til personen.

Ikke hør på slike bitre personer.

Anonymkode: 129b7...76d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok det er mange som graver seg ned i alt for mørke forestillinger om det andre kjønnet, og en ser jo eksempler her inne med de som tror kvinner kun vil ha høye menn med status og menn kun vil ha kvinner under 25. 

Jeg tror i mange tilfeller det handler om vanskeligheter med å forholde seg til virkeligheten. Påstandene over vil åpenbart være feil om en ser på statistikken, eller rundt seg, da de fleste tross alt er i forhold. Samtidig virker det som en del sliter med å forholde seg til forskningen som sier noe om sammenheng mellom attraktivitet og enkelte attributter/egenskaper. Dermed ser vi at en del hisser seg voldsomt opp over preferanser, uten å forstå at disse er en del av summen, ikke hele ‘regnestykket’. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 31.5.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Dette er nok damer som er sinte på menn fordi de ikke får mennene de mener de har krav på. Som mener det å ha sex med noen gir et eierskap til personen.

Enig 🙌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 31.5.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Bra observert.

Kvinner er kvinner verst.

Anonymkode: 50574...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/31/2020 at 8:13 AM, AnonymBruker said:

Javisst er det mange av de, og de lynsjer mannlige brukere som setter spm-tegn ved den irrasjonelle tankegangen deres

Anonymkode: 0bb53...d4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javisst er det mange av de, og de lynsjer mannlige brukere som setter spm-tegn ved den irrasjonelle tankegangen deres

Anonymkode: 0bb53...d4e

Også har du de som vil beskytte venniner fra å bli utsatt for en drittsekk og som sier ifra om hva de mener når de merker at noe ikke stemmer fordi dama som holder på med fyren er for "blind" til å se det selv. Det har vi jo nok av bevis på feks inne på samlivsforumet..Hvis man synes det er kjipt å være singel så bør man bare ta en rask titt innom der så vil man se at det er flott å være singel😅

Og det er absolutt ingen "irrasjonell tankegang" å anta at en mann bare er ute etter sex for det er jo ikke akkurat sånn at menn flest motbeviser denne påstanden for å si det sånn.

Anonymkode: be1fc...a6f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...