AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #61 Skrevet 30. mai 2020 Hva heter den der tråden igjen som er ti år gammel eller mer og som er vår ? Snart på tide å vekke den igjen. Den oppstår igjen hvert år, og hvert år har jeg glemt hva den heter 😂 Anonymkode: 47360...160
Mrs Robinson Skrevet 30. mai 2020 #62 Skrevet 30. mai 2020 Akkurat nå, Rant skrev: Klager jeg resten av året? 🤔 Hvor har du det fra? Man trenger ikke klage over noe bare fordi man foretrekker en hvis årstid. 🙄 Folk som klager er slitsomme. Alle som elsker sol og varme syter hele året. "Er så møkk lei av det forbanna regnet". "Blæ, nå kommer den sure, kalde snøen", "fysj, det er så surt og kaldt ute". Det ser man jo på media også. Overskyet/regn blir definert som surt, kulde, dårlig vær. Mens når sol og 30 grader venter, er det TOPP VÆR, GLED DERE til pinseværet! Å klage over sol og varme er rett og slett ikke lov. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #63 Skrevet 30. mai 2020 Jeg elsker sol og sommer og varme. Anonymkode: 754b7...bc2 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #64 Skrevet 30. mai 2020 43 minutter siden, Lykk skrev: Min første gang på kvinneguiden. Beklager så mye. Mulig jeg snubler igjen, men skal gjør mitt beste. Hva med å ikke bruke tid på å kommentere og heller skrolle videre Du, her på kg som i sammfunnet ellers er det ytringsfrihet som selvsagt betyr at du kan åpne 30 tråder hver dag om at du ikke liker d vitaminer og jeg kan svare i like mange av trådene dine om at jeg elsker d vitaminer. Noe mer? Og ja, ser du har inntatt offerrollen her, men jeg bare svarte deg at det finnes X antall av disse negative trådene i uken og at jeg elsker sol🌞 Anonymkode: 312f1...7a8 3
PokemonGone Skrevet 30. mai 2020 #65 Skrevet 30. mai 2020 Black hole sun, won't you come And wash away the rain?
judith52 Skrevet 30. mai 2020 #66 Skrevet 30. mai 2020 Det er for blitt for varmt. Kjøp flere elbiler dere som er unge! Uff.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #67 Skrevet 31. mai 2020 Det er interessant at de som klager mest i denne tråden er de som elsker sol og varme. Anonymkode: 4abca...a0f 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #68 Skrevet 31. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er interessant at de som klager mest i denne tråden er de som elsker sol og varme. Anonymkode: 4abca...a0f Ja, la merke til det. Jeg har aldri likt når det blir for varmt, ikke engang som barn. Er jeg på stranda er det greit, men i sommer ser jeg for meg overfylte strender pga. korona. Det er mulig jeg drar til Danmark, men vet ikke med fly og buss i disse tider. Det er også mulig jeg beveger meg lengst nord i landet og leier meg en feriebolig, men har ikke undersøkt ang. fly, buss og tog. Noen som vet hvor man kan stikke av? Nå har ikke varmen pågått lenge, så den er tålelig. Det er verre hvis det blir uker med tropenetter og alt blir varmet opp. Bor i en større by. Anonymkode: 546a9...c64 1
Gjest Lykk Skrevet 31. mai 2020 #69 Skrevet 31. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, her på kg som i sammfunnet ellers er det ytringsfrihet som selvsagt betyr at du kan åpne 30 tråder hver dag om at du ikke liker d vitaminer og jeg kan svare i like mange av trådene dine om at jeg elsker d vitaminer. Noe mer? Og ja, ser du har inntatt offerrollen her, men jeg bare svarte deg at det finnes X antall av disse negative trådene i uken og at jeg elsker sol🌞 Anonymkode: 312f1...7a8 Det var ment som sarkasme. Men nå sier jeg unnskyld sånn på ekte
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2020 #70 Skrevet 31. mai 2020 Nei, jeg liker ikke å fryse. Gjør noen det? Hvis du hater sol og varme er det vel bare å flytte til Sibir. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #71 Skrevet 31. mai 2020 På 28.5.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev: er dere som ikke liker sommeren introverte? bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng her Anonymkode: b9036...cae Jeg er introvert, men liker våren og sommeren best. Dette til tross for at jeg ikke trives i temperaturer over 25 grader og har en kropp som ikke kler bikini. Det som tiltrekker meg med sommeren er lyse sommernetter og muligheten til å kose seg ute, stelle i hagen og det å kunne dra ut og kjøre uten å skrape is eller måke snø. Men den viktigste grunnen er at jeg blir deprimert om vinteren. Er helt ute og kjøre i perioden november - februar og hadde det ikke vært for juleferien, hadde jeg gått på veggen. Når lyset kommer tilbake, kommer den psykiske helsa mi tilbake også. Anonymkode: 753b7...736 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. mai 2020 #72 Skrevet 31. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter den der tråden igjen som er ti år gammel eller mer og som er vår ? Snart på tide å vekke den igjen. Den oppstår igjen hvert år, og hvert år har jeg glemt hva den heter 😂 Anonymkode: 47360...160 Var det ikke noe sånt som "Er jeg rar? Sliter i varmen"? Ikke sett den ennå...
Hatsumomo Skrevet 31. mai 2020 #73 Skrevet 31. mai 2020 (endret) På 28.5.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev: er dere som ikke liker sommeren introverte? bare nysgjerrig på om det er noen sammenheng her Anonymkode: b9036...cae jepp! Men om det er noen sammenheng, vet ikke. Er like sosial om sommeren som ellers i året, jeg holder meg ikke hjemme bare fordi jeg hater varmen (ok, hvis det er 30 grader ute så gjør jeg det). Hater spesielt nettene, det blir ikke kaldt nok på soverommet og det er en lidelse å sove når det ikke er kaldt nok. Ellers bare hater jeg å være varm og svett, jeg vil heller være kald og småfryse. Endret 31. mai 2020 av Hatsumomo
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #74 Skrevet 31. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter den der tråden igjen som er ti år gammel eller mer og som er vår ? Snart på tide å vekke den igjen. Den oppstår igjen hvert år, og hvert år har jeg glemt hva den heter 😂 Anonymkode: 47360...160 Her ❤️ Anonymkode: bb8d4...c20
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #75 Skrevet 31. mai 2020 Sol og varme er fint nok, men jeg hater at det skal være folk i hengekøyer overalt i skauen! Ved sjøen er det bare mas og ikke en ledig krok for seg selv å oppdrive. Liker å være alene med naturen rundt meg og derfor går jeg helst ut i ruskevær. Anonymkode: 10540...198 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #76 Skrevet 1. juni 2020 Sommer er greitt nok, men veldig varme dager er ikke min favoritt. Nr 1 ; jobber fysisk inne og det er svett når det er varmt. 2. Orker ikke sitte midt i sola uansett, så ser ikke poenget. Men passe varmt og overskya er helt greit, det kan gjerne regne litt og. Ikke noe er som å sitte på overbygd veranda med lesestoff og kaffe på passe varme ( dvs IKKE over 25 gr) sommerdager. Så jeg klager høylydt når det blir for varmt. Men DET er som å banne i kirka! Folk sier ; tenk på snart er det kald vinter igjen, så ikke klag, sier de. Jo jeg klager litt for jeg syns vinteren er digg, det er mye herligere å fryse litt enn å være for svett. Anonymkode: 387b9...fb1 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #77 Skrevet 12. juni 2020 På 31.5.2020 den 22.35, Apocalypte skrev: Nei, jeg liker ikke å fryse. Gjør noen det? Hvis du hater sol og varme er det vel bare å flytte til Sibir. Eg vil påstå at folk som fryser har det enkelt i forhold til oss som holder på å stryke med av varmen. Det er litt enklere å kle på seg eit ekstra sett med ulltøy enn å flytte til SIbir. Anonymkode: 8dacb...cfb 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #78 Skrevet 12. juni 2020 På 31.5.2020 den 0.02, Mrs Robinson skrev: Alle som elsker sol og varme syter hele året. "Er så møkk lei av det forbanna regnet". "Blæ, nå kommer den sure, kalde snøen", "fysj, det er så surt og kaldt ute". Det ser man jo på media også. Overskyet/regn blir definert som surt, kulde, dårlig vær. Mens når sol og 30 grader venter, er det TOPP VÆR, GLED DERE til pinseværet! Å klage over sol og varme er rett og slett ikke lov. Det stemmer! Eg likar regn og kan ikkje fordra varme. Har lagt merke til at det ikkje er lov å klage over at det er umulig å få sove. Den herlige VARMEN har jo endelig komme! Eg trudde eg var den einaste i landet som ikkje har det heilt topp i 30+... Då eg var barn, likte eg godt sommaren. Da bada eg heile dagen, men fjorden er blitt ganske så forureinsa, så det fristar ikkje. Ser fram til hausten, når eg slepp unna soleksem, kleggbitt og pollenallergi. Naboen (som sikkert heller ikkje får sove i varmen) har grillparty fram til han blir avløyst kl 5 om morgonen av måkene som har ein feide gåande med skjorene utanfor soveromsvinduet mitt. Eg er sveitt og klam både dag og natt, og alt klør. Hårfjerning gjer at alt klør enda meir. Eg har fått flått bak i nakken (Gudane veit kvar den kom frå) og maurinvasjon på terrassen. Ein utspekulert sommarfugl (kvifor likar folk sommarfuglar?) lar avkommet ete opp pelargoniaen min (blomster er ein bra sommar-ting da 😊). Eg trur eg tar prisen for det mest klagete innlegget i tråden. Beklagar. Eg likar at vi har årstider, men i dag har det vore litt for mykje sommar. 😬 Anonymkode: 8dacb...cfb 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #79 Skrevet 12. juni 2020 På 31.5.2020 den 22.35, Apocalypte skrev: Nei, jeg liker ikke å fryse. Gjør noen det? Hvis du hater sol og varme er det vel bare å flytte til Sibir. Sier du, som ikke liker fryse, men bor her ? Anonymkode: 47360...160 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. juni 2020 #80 Skrevet 12. juni 2020 Jeg setter pris på alle årstidene, utenom vinteren da hater kulde og snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå