Gå til innhold

Jævla sol og varme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som ikke kan fordra sommer, varme og sol?   Jeg gruer meg hvert år...og når det nærmer seg gleder jeg meg til mørkere kvelder, friskere luft og å kunne gå med mer klær igjen. 
Alt og alle roper ut om hvor flott og fint det er. Og jo varmere det er jo lykkeligere er man. Jeg hater det. Våren og høsten er i mitt hjerte❤️

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat i år bør du for din egen del prøve å se litt annerledes på det! Vær glad for at vi har fått lysere og varmere tider!

Anonymkode: ee847...0ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du er norsk, da. Mer enn nok drittvær her. 

Anonymkode: 4d071...7ef

• Liker 8
Skrevet (endret)

J

Endret av Lykk
Skrevet

Så lenge det er rundt 20 grader, går det greit. Bare ikke 25 pluss.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat i år bør du for din egen del prøve å se litt annerledes på det! Vær glad for at vi har fått lysere og varmere tider!

Anonymkode: ee847...0ae

Jeg liker det like dårlig hvert år jeg. Også som ung. Det er slik jeg er. Men lever greit med det så får min del trenger jeg ikke prøve på det nei. Spm var bare om det kun er meg som føler det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var overvektig hatet jeg sommer fordi det var for varmt til å dekke seg til med mye klær. Minus 30 kg nå, og har fått et helt nytt forhold til sommer da jeg nå elsker å kunne sprade rundt i bikini og sommerkjoler uten å være stressa

Anonymkode: 6a2bb...0d6

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Lykk skrev:

Er det flere enn meg som ikke kan fordra sommer, varme og sol?   Jeg gruer meg hvert år...og når det nærmer seg gleder jeg meg til mørkere kvelder, friskere luft og å kunne gå med mer klær igjen. 
Alt og alle roper ut om hvor flott og fint det er. Og jo varmere det er jo lykkeligere er man. Jeg hater det. Våren og høsten er i mitt hjerte❤️

Så utrolig godt å høre at jeg ikke er alene om det, jeg liker hverken varme eller lange lyse kvelder. Elsker høsten, gjerne med sol og høy blå himmel eller like gjerne en regntung høstdag med mørke kjølige duftende kvelder❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Yees det er sommer, og yees for sol, varme, lyse netter, d vitamin, lange gode dager...🌞😎

Men nei du er ikke aleine, dette er jo den 3 klagetråden på sommer bare på de siste 4 dagene her inne. Negativt og surmarga alle trådene..

Anonymkode: 312f1...7a8

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yees det er sommer, og yees for sol, varme, lyse netter, d vitamin, lange gode dager...🌞😎

Men nei du er ikke aleine, dette er jo den 3 klagetråden på sommer bare på de siste 4 dagene her inne. Negativt og surmarga alle trådene..

Er Kvinneguidens forum kun for det positive ?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lykk skrev:

Er Kvinneguidens forum kun for det positive ?

For det meste ikke, hadde det hatt godt av litt mer posetivitet; kanskje😉  Spesielt når tråden du nå oppretter finnes det minst 90 av her på kg hver vår/sommer... Og som sagt dere er godt igang allerede  med 4-5 I uken...

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen. Elsker sol og varme. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn, og vet ikke om noen andre enn meg selv som misliker sommer og varme. Får vondt i hodet, og blir sur. Føler ikke jeg får puste ordentlig når det er varmt. Og bor ett sted i Norge der sommeren kan bli helt forferdelig varm. :(

Anonymkode: 4353b...8cd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det meste ikke, hadde det hatt godt av litt mer posetivitet; kanskje😉  Spesielt når tråden du nå oppretter finnes det minst 90 av her på kg hver vår/sommer... Og som sagt dere er godt igang allerede  med 4-5 I uken...

Min første gang på kvinneguiden. Beklager så mye. Mulig jeg snubler igjen, men skal gjør mitt beste.  Hva med å ikke bruke tid på å kommentere og heller skrolle videre 

Skrevet

KG er det eneste stedet jeg vet om hvor flertallet hater sol og sommer, et uforståelig fenomen for meg som lever for sommeren.

• Liker 3
Skrevet

i 2-3 måneder får vi KANSKJE toppen noen uker med 20+ ellers kan man regne med regnvær vind resten er det jo bare regnvær, snø vind og kalde gufser med drittveier osv. 

Nyt nå heller de få ukene vi har med 20+, sett på air condition eller andre kjølegjenstander om det er så jævlig ;) 

Skrevet (endret)

Synes vi som ikke liker sol og sommer skal ha like mye rett til å klage som dere som klager på dårlig vær. 

Endret av Tessa12
  • Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du er norsk, da. Mer enn nok drittvær her. 

Anonymkode: 4d071...7ef

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35 minutter siden, Rant skrev:

Kjenner meg ikke igjen. Elsker sol og varme. 

30 minutter siden, Skogkatten skrev:

KG er det eneste stedet jeg vet om hvor flertallet hater sol og sommer, et uforståelig fenomen for meg som lever for sommeren.

30 minutter siden, Maskot skrev:

i 2-3 måneder får vi KANSKJE toppen noen uker med 20+ ellers kan man regne med regnvær vind resten er det jo bare regnvær, snø vind og kalde gufser med drittveier osv. 

Nyt nå heller de få ukene vi har med 20+, sett på air condition eller andre kjølegjenstander om det er så jævlig ;) 

Ikke kom her og klag over vi som klager på varmen. 

Vi antisommerfolka klager 2-3 mnd av året, dere som elsker sol klager jo fader meg 9-10 mnd i året. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hater sommer. Og hater at jeg hater sommer. Varm lelighet. Burde flytte. Men har katt jeg deler. Aircondition funker bare som fastmontert i grunn og vi i blokk har nærmest aldri lov til å Innstalere slikt.

Selvsagt vil jeg gjerne sprette rundt og være glad. Sommeren er så vakker. Med alt som spirer og gror. Men vanskelig når jeg føler meg fysisk dårlig. Holder kjeft da. Ja om jeg ikke blir spurt. 

vil bare ha det bra. Det vil jo alle. Har det ikke bra når det er varmt. Sorry om det provoserer noen.

Anonymkode: 47360...160

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Ikke kom her og klag over vi som klager på varmen. 

Vi antisommerfolka klager 2-3 mnd av året, dere som elsker sol klager jo fader meg 9-10 mnd i året. 

Klager jeg resten av året? 🤔 Hvor har du det fra? Man trenger ikke klage over noe bare fordi man foretrekker en hvis årstid. 🙄 Folk som klager er slitsomme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...