Anonymous33 Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Anonymous33
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Sikker på at du ikke overstimulerer henne? Anonymkode: 97438...246
Anonymous33 Skrevet 30. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ikke overstimulerer henne? Anonymkode: 97438...246 Ja. Jeg oppfordrer henne til å sove og slappe av ofte gjennom dagen. Jeg jobber hjemmefra, så når hun har fått tur, litt lek og litt klikkertrening eller aktivitetsleke, så setter jeg meg ned for å jobbe når hun legger seg for å sove. Og da sitter jeg rolig og jobber til hun viser tydelige tegn på at hun nå er våken og vil gjøre noe 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 Høres jo supert ut at du gir den mat som aktivisering og ikke i kjedelig matskål. Har du prøvd å la den søke etter pellets/godbiter ute i gresset? En så liten valp trenger heller ikke gå tur tre ganger om dagen (hvor langt går du?). Den trenger bare lufte seg og bryne seg på sosialisering og miljøtrening 😊 En valp har mye energi, og det kan bli slitsomt. Hadde selv en energisk valp, ble så sliten å lei av all energien og valpebitingen til tider! Men det vi gjorde, ryddet vekk alt som fristes til å herpes. Teppegulv, sofaputer, sko, osv. Ha tilgjengelig leker den kan gnafse, bytt disse ut regelmessig (billige leker: tomflasker med pellets i, gamle sokker, klipp av buksebeient på en gammel joggebukse å fyll med avispapir og knyt igjen, osv.) Gi den masse tyggepinner den kan bryne seg på. Sover den mye ? Kan hende du overstimulerer den også, fort gjort at det blir for mye for en liten valp. Foret vår «hypervalp» først med RC, så med vom, merket ikke forskjell på aktivitetsnivået. Anonymkode: 2a4dd...fa7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Har erfart heller omvendt, at hundene får mer energi av Vom & Hundemat pga de rene råvarene og høye andelen av proteiner og fett i fôret. Anonymkode: e9e8b...5c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå