Gå til innhold

Dere som har(hatt) korona: hvor ble dere smittet?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke peiling

Anonymkode: e8fb0...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke peiling

Anonymkode: e8fb0...5d2

Noen andre i din husstand omgangskrets, som også ble smittet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via en kollega. Kontorjobb. 

Anonymkode: 22de3...3b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Via en kollega. Kontorjobb. 

Anonymkode: 22de3...3b7

Hadde kollegaen vært i et koronaområde?

Hvor nær i avstand  var du denne personen da du ble smittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mest sannsynlig smittet på jobb. En bruker som hadde vært i utlandet på ferie. 

Anonymkode: 42e53...c5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Pipaluk skrev:

Hadde kollegaen vært i et koronaområde?

Hvor nær i avstand  var du denne personen da du ble smittet?

Nei, kollegaen hadde ikke vært utenlands og han vet ikke hvordan han ble smittet. Vi snakket med hverandre noen ganger i løpet av de to aktuelle dagene, men ikke veldig tett på. Vi oppfylte heller ikke nærkontaktregelen om under 2 meter i minst 15 minutter. Jeg ble derfor overrasket over å bli smittet, jeg som ellers har sterkt immunforsvar og aldri bruker å få noe «som går». 

Anonymkode: 22de3...3b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kollegaen hadde ikke vært utenlands og han vet ikke hvordan han ble smittet. Vi snakket med hverandre noen ganger i løpet av de to aktuelle dagene, men ikke veldig tett på. Vi oppfylte heller ikke nærkontaktregelen om under 2 meter i minst 15 minutter. Jeg ble derfor overrasket over å bli smittet, jeg som ellers har sterkt immunforsvar og aldri bruker å få noe «som går». 

Anonymkode: 22de3...3b7

Men dere brukte samme lokaler? Toalett, etc?

Anonymkode: 478a4...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker, men bor i et land med mye korona og typen min jobber på pub hvor det var helt stappfullt før samfunnet stengte. Han fikk symptomer noen dager før meg, så har vel noe med det å gjøre.

Anonymkode: ded7e...aea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kollegaen hadde ikke vært utenlands og han vet ikke hvordan han ble smittet. Vi snakket med hverandre noen ganger i løpet av de to aktuelle dagene, men ikke veldig tett på. Vi oppfylte heller ikke nærkontaktregelen om under 2 meter i minst 15 minutter. Jeg ble derfor overrasket over å bli smittet, jeg som ellers har sterkt immunforsvar og aldri bruker å få noe «som går». 

Anonymkode: 22de3...3b7

Kanskje det er en annen du ble smittet av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et gartneri. 

Anonymkode: 64894...ec0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble trolig smittet på jobb (jobber på økonomiavdelingen ved et sykehus i London), eller på t-banen. 

Jeg brukte maske overalt, og var svært forsiktig. Det hjalp tydeligvis lite. Jeg har skrevet en tråd her inne hvor jeg redegjorde for mitt sykdomsforløp. 

Det virker litt tilfeldig noen ganger. Jeg var feks i nærkontakt med flere kolleger på jobben før jeg ble klar over at jeg var smittet (sitter i typisk åpent kontorlandskap), men ingen av de ble smittet av meg. En av de testet forøvrig positivt to uker senere, men smittesporingen ble knyttet til noen andre. 

Heldigvis virker det som om smitten er på retur over hele kontinentet nå. Vi får bare håpe at det blir med denne ene bølgen! Jeg har aldri vært så dårlig i hele mitt liv som jeg var med Coronaviruset. 

 

 

 

Anonymkode: 0f3e1...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 21.59, Pipaluk skrev:

Noen andre i din husstand omgangskrets, som også ble smittet?

Nei

Anonymkode: e8fb0...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...