Gå til innhold

Dere som har FM, risiko for covid-19?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fibromyalgi og tenker at immunsystemet ikke fungerer ordentlig hos meg, og at jeg har høyere risiko for å bli veldig syk enn om det er covid-19 eller vanlig influensa  Føler jeg ikke møte noe særlig forståelse for dette. Ikke det at jeg utbroderer det, men holder meg borte fra ting, og holder avstand til folk. 

Er dere andre med fibromyalgi mer bekymret for covid-19 enn om dere var friske / enn andre friske folk?

Anonymkode: 9d5df...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg har oppfattet det, så er personer med underliggende sykdommer/diagnoser mer utsatt for alvorlig reaksjon ved smitte av covid-19. Derfor tenker jeg at du gjør helt rett i å holde avstand og være forsiktig. Syns at det er spesielt at du ikke får forståelse for dette. Det forteller mer om dem enn om deg!❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fibromyalgi og tenker at immunsystemet ikke fungerer ordentlig hos meg, og at jeg har høyere risiko for å bli veldig syk enn om det er covid-19 eller vanlig influensa  Føler jeg ikke møte noe særlig forståelse for dette. Ikke det at jeg utbroderer det, men holder meg borte fra ting, og holder avstand til folk. 

Er dere andre med fibromyalgi mer bekymret for covid-19 enn om dere var friske / enn andre friske folk?

Anonymkode: 9d5df...25c

Kan du vise til at hypotesen din har noe for seg?

Fra WHO, Helsedirektoratet, Folkehelseinstituttet, Fastlegen?

Hvis ikke, anse deg selv som nevrotisk med helseangst. 

Anonymkode: 19056...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Haha, nå tenkte jeg det var FM-radio det var snakk om, og at 5G-konspirasjonen hadde spredd seg 😂)

Anonymkode: 6a240...3cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibromyalgi er ingen sykdom diagnostisert på bakgrunn av testresultater, men snarere heller mangel på testsvar. Mao er det ingenting ved din helse som tilsier at du har nedsatt immunforsvar eller er i risikogruppen for å utvikle alvorlig forløp av influensa eller covid-19. 
 

Anonymkode: 20cb1...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(Haha, nå tenkte jeg det var FM-radio det var snakk om, og at 5G-konspirasjonen hadde spredd seg 😂)

Anonymkode: 6a240...3cf

Dette var jo nesten like dumt🙊🙈

Anonymkode: 20cb1...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, Lykkehjerte said:

Slik jeg har oppfattet det, så er personer med underliggende sykdommer/diagnoser mer utsatt for alvorlig reaksjon ved smitte av covid-19. Derfor tenker jeg at du gjør helt rett i å holde avstand og være forsiktig. Syns at det er spesielt at du ikke får forståelse for dette. Det forteller mer om dem enn om deg!❤

Takk for vennlige ord :blomst:

TS

Anonymkode: 9d5df...25c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært bekymret hvis jeg bare hadde fibro, altså hallo... Astma og høyt blodtrykk da snakker vi.

 

Anonymkode: 8ae45...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...