Lita_go Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Hvilke triks er morsomme eller praktiske at en hund kan? Tenker ikke på sitt, ligg eller innkalling, men slike litt søte som er morsomme😊 Har en hund som er lettlært og oppleves som å ha glede av å lære nye triks, men ikke så lett å komme på hva vi kan lære henne😊
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 33 minutter siden, Lita_go said: Hvilke triks er morsomme eller praktiske at en hund kan? Tenker ikke på sitt, ligg eller innkalling, men slike litt søte som er morsomme😊 Har en hund som er lettlært og oppleves som å ha glede av å lære nye triks, men ikke så lett å komme på hva vi kan lære henne😊 Sitt bamse, sitt ekorn (nesten som bamse men lene seg på), spille dø, rulle rundt, snurre, rygge, bukke, hoppe over bein, hente ting, rydde leker. Sjekk Carinas triksekurs på facebook, lærte masse der. Anonymkode: 50d3d...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har lært hunden å skru av lyset og hjelpe meg med klesvask. Hun henter sokker og klær på gulvet og legger dem i skittentøyskurv eller inn i vaskemaskin på kommando. Det er også deilig at jeg kan sitte i sofaen og be henne om å skru av lyset på kjøkken når jeg har glemt det Når det gjelder triks så er min favoritt «halte» som betyr at hunden holder en fot oppe å ser ut som hun er skadet. Et triks jeg håper å lære inn i sommer er at hun skal hoppe og sparke ifra på et tre/vegg/meg. Kan google «kick off wall» for å se hva det er. Nyttige triks kan også være «mellom beina», kan bygges videre til at hunden står på føttene dine, kommando for å bytte til din høyre/venstre side, «gå rundt» (kjekt når hunden kan løsne seg selv hvis den går et par runder rundt en lyktestolpe). Youtube har mye spennende og underholdene videoer med triks. Anonymkode: 16501...72d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå