Gå til innhold

Til kvinner: hva er ditt favoritt sexleketøy? Must have?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har 3 leker som jeg bruker jevnlig; en liten vibrator som jeg bruker på klitten, en middels stor naturtro dildo som jeg bruker til penetrering og en liten butplug som jeg bruker oftere og oftere, gjerne i kombinasjon med vibratoren på klitten. Har ikke kjæreste for tiden og koronatiden har gjort det vanskelig med dating, så leketøyene har blitt brukt flere ganger i uken i denne perioden.

Anonymkode: d4da5...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ja, hva er ditt favoritt sexleketøy?

Anonymkode: 4bce1...9a7

Det er kuken til mannen min ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, jabx skrev:

Trodde det var Womanizer som var i vinden nå til dags jeg.

Ja men jeg syns det høres noe ubehagelig ut med slike trykkbølger osv. Foretrekker vibrasjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 16.24, AnonymBruker skrev:

For noen år siden ble jeg sammen med en mann som ikke likte sexleketøy. Endte med at jeg kasta alt jeg hadde (som var ganske mye). Trodde forholdet skulle vare evig.... Eneste jeg beholdt var en vibrator, beste vibratoren jeg vet om. Finner den ikke i nettbutikker lenger, er noen år siden jeg kjøpte den. 

Er gira på å prøve mer nytt siden jeg er per definisjon evig singel og det blir ikke type på leeenge. Savner pikk og kunne tenkt meg en dildo, problemet er at jeg liker ikke stoffet på dildoene. Liker ikke det materialet hvor alt mulig klistrer seg fast til dildoen, lurer på om det er latex elns? Silikon går jo greit for det er jo glatt og ikke alt klistrer seg til det? Jeg syns også dildoene på markedet er aaalt for store, jeg vil ha en dildo som er under gjennomsnittet, både i lengde og tykkelse. De "normale" dildoene er jo monsterstore. 

Kunne tenkt meg noe til anus også men er ikke gira på buttplugs. Sånne bittesmå vibratorer som de solgte før hadde vært noe, men finner det ikke noe steder. 

Så ja, hva er ditt favoritt sexleketøy? :) Hva anbefaler du? 

Denne her er min favoritt. Elsker materialet, enkel å rengjøre, kan holde seg både kald eller varm. Ikke minst så elsker jeg den pga. den ikke er for stor. Jeg har en del leketøy liggende, men mange av dem er ubrukte, da de er for store, og er ikke gode å bruke.

Dette er kun en dildo, ingen vibrering, men beste kjøpet jeg har gjort noen gang 😄

https://www.nytelse.no/dildo/fifty-shades-of-grey-drive-me-crazy-glass-dildo/kvinner/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker denne dildoen, ikke alt for lang eller tykk, og når gpunktet. Kan festes med sugekopp på veggen :)

Anonymkode: db2c0...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...