Gå til innhold

Ta meg hardt

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så.. han skal være tankeleser, og vite at du samtykker til dette, uten at du sier noe? 
Han skal vite at du vil dette, uten at du uttrykker ønske om det? 

Du må nesten prate! Du trenger ikke gå i detaljer, men man må uttrykke ønske om hva type sex du har lyst på. 
Uten samtykke, er alt dette nemlig vold og overgrep! 

Anonymkode: b4fba...249

OM det er vabnskelig å snakke om det 

SE en film om temaet da vel

M@ster

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som før jeg traff min nåværende dame kun hadde vaniljesex.

Hun jeg har nå ymtet fram på om at hun ville ha røffere ting.  

Vi begynte å leke med det, men jeg/vi trodde at det ville bli dårlig for henne hvis vi snakket for mye om hva hun ønsket. 

Det viste seg etter hvert å være veldig feil for oss. Etterhvert som vi snakket mere om ting , gjerne i detalj ble ting bedre og bedre. Jeg er ikkje særlig dominant i utgangspunktet,  men jeg liker å leke. 

Jeg vet ikke, men tror ikke det finns mange naturlig dominante menn som av seg selv vet hva som må til. 

En dame som ønsker å bli dominert må selv ta nye ansvar tror jeg. For å få til god dominanssex trengs det en flink dominant og en flink underdanig .

Anonymkode: a354f...a47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser ikke fifty shades.. Er ikke intr i selvopptatte menn med dyre dresser og fancy kontor.

Har funnet en video som viser hva jeg liker. Så får det bare bli kleint og rart 🙄

TS. 

Anonymkode: 9393e...ef7

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skal det være kleint å snakke om hva man liker og ikke? Han er tydeligvis ikke «naturlig dominant», og selv om han hadde vært det må dere likevel diskutere hvor grensen går, hva som tenner deg, hva som tenner han, hva er han komfortabel med å gjøre med deg. Samboeren min kan f.eks godt spanke meg, men nekter å slå meg i ansiktet selv om jeg gjerne kan tenke meg til at han klapper til meg under sex av og til.

Sexen skal være bra for dere begge, det krever tydelig kommunikasjon, ikke gjettelek. Når dere har snakket ordentlig om dette og han kanskje har mer forståelse for hva du vil og er tryggere i seg selv for å kunne utføre det, så vil det sikkert bli mer naturlig for ham å ta kontrollen og «ta deg hardt», hvis han er intr i denne type sex. 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, myrfivel skrev:

Men hvorfor skal det være kleint å snakke om hva man liker og ikke? Han er tydeligvis ikke «naturlig dominant», og selv om han hadde vært det må dere likevel diskutere hvor grensen går, hva som tenner deg, hva som tenner han, hva er han komfortabel med å gjøre med deg. Samboeren min kan f.eks godt spanke meg, men nekter å slå meg i ansiktet selv om jeg gjerne kan tenke meg til at han klapper til meg under sex av og til.

Sexen skal være bra for dere begge, det krever tydelig kommunikasjon, ikke gjettelek. Når dere har snakket ordentlig om dette og han kanskje har mer forståelse for hva du vil og er tryggere i seg selv for å kunne utføre det, så vil det sikkert bli mer naturlig for ham å ta kontrollen og «ta deg hardt», hvis han er intr i denne type sex. 

Vi er vel forskjellige da. Jeg synes det er kleint. Mister tenninga helt. Det meste av lysten og spenningen blir borte for min del, om han må "læres opp" 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er vel forskjellige da. Jeg synes det er kleint. Mister tenninga helt. Det meste av lysten og spenningen blir borte for min del, om han må "læres opp" 

Men hvordan skal han vite hvor grensene går hvis dere ikke snakker om det på forhånd? I øyeblikket kan det fort gå hett for seg og grensene er hårfine, ikke alltid så greit å få sagt ifra midt i akten liksom hvis noe føles ugreit. Jeg er veldig for kink og kunne aldri hatt et sexliv hvor jeg ikke blir dominert, men det er ekstremt viktig å ha en god dialog om det.

Virker ikke for meg som om mannen din er helt den typen, eller at han bare ikke veit helt hvor han har deg. Kommunikasjon er nøkkelen til et digg sexliv. Hvor kleint det enn er.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du også må læres opp 😉

Det er som med mat, vil en ha spennende rettet, så må en prøve og feile og lære. 

Anonymkode: a354f...a47

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser ikke fifty shades.. Er ikke intr i selvopptatte menn med dyre dresser og fancy kontor.

Har funnet en video som viser hva jeg liker. Så får det bare bli kleint og rart 🙄

TS. 

Håper det er en god film som viser hva du lengter etter''

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...