AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #1 Skrevet 30. mai 2020 Jeg vil bli dominert av mannen min. Lett kveling, spanking, dirty talk, klaps i ansiktet, spytting osv. Men det er det samme om og om igjen. Han slukker meg, veldig god til det altså. Så er det knulling i doggy til han kommer. Problemet er at jeg vil ikke be om det, jeg vil at han skal forstå. Hva kan jeg gjøre, for å lede han? Mister helt tenningen av å skulle legge opp ønsker for han. Anonymkode: 9393e...ef7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #2 Skrevet 30. mai 2020 Menn er ikke tankelesere! Snakk med han om det, og følg opp med å lede han når dere da inntar sengen igjen. Anonymkode: 2a5fa...c5a 6
Isambard Skrevet 30. mai 2020 #3 Skrevet 30. mai 2020 (Får lyst til å svare "Slutt å lese Fifty Shades!") Du må si hva du ønsker. Han bør ikke spytte, slå deg i ansiktet eller kvele uten at du veldig tydelig ber om det. 7
Jentadi Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bli dominert av mannen min. Lett kveling, spanking, dirty talk, klaps i ansiktet, spytting osv. Men det er det samme om og om igjen. Han slukker meg, veldig god til det altså. Så er det knulling i doggy til han kommer. Problemet er at jeg vil ikke be om det, jeg vil at han skal forstå. Hva kan jeg gjøre, for å lede han? Mister helt tenningen av å skulle legge opp ønsker for han. Anonymkode: 9393e...ef7 Fortell han hva du vi ha i en ikke seksuell setting. Da vet han det neste gang dere har sex, og du slipper å miste tenningen av å vise og forklare. Du kan ikke lede han. Han er ikke tankeleser. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 Typen min er sånn, bare ikke med spytting og kveling da heldigvis. Men greia er at jeg hadde ikke greid det om mannen var følelsesløs og dominerende og kontrollerende til daglig. Jeg må ha ømhet og godhet fra en mann. Anonymkode: ec3f4...dda
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bli dominert av mannen min. Lett kveling, spanking, dirty talk, klaps i ansiktet, spytting osv. Men det er det samme om og om igjen. Han slukker meg, veldig god til det altså. Så er det knulling i doggy til han kommer. Problemet er at jeg vil ikke be om det, jeg vil at han skal forstå. Hva kan jeg gjøre, for å lede han? Mister helt tenningen av å skulle legge opp ønsker for han. Anonymkode: 9393e...ef7 Del en flaske vin ,Sett dere ned og snakk om dine ønsker og fantasier . fortell han hvordan du vil ha de .evt.se en film der jenten blir brukt slik du ønsker. men,husk det er ikke alle menn som tenner på dette En lever bare en gang og da trenger en god og deilig sex M@ster 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 De færreste menn kveler og slår deg uten at du har sagt at du liker det. Kanskje har menn blitt for spake? Anonymkode: e8575...1f1
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #8 Skrevet 30. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De færreste menn kveler og slår deg uten at du har sagt at du liker det. Kanskje har menn blitt for spake? Anonymkode: e8575...1f1 En skal overhodet ikke gjøre slike ting uten at det er tydelig avtalt på forhånd. Samtykke er kjempeviktig innen slik lek. M@ster 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #9 Skrevet 30. mai 2020 4 minutter siden, Master1 said: En skal overhodet ikke gjøre slike ting uten at det er tydelig avtalt på forhånd. Samtykke er kjempeviktig innen slik lek. Jepp, jeg var ironisk 😉 Anonymkode: e8575...1f1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #10 Skrevet 30. mai 2020 16 minutter siden, Master1 skrev: Del en flaske vin ,Sett dere ned og snakk om dine ønsker og fantasier . fortell han hvordan du vil ha de .evt.se en film der jenten blir brukt slik du ønsker. men,husk det er ikke alle menn som tenner på dette En lever bare en gang og da trenger en god og deilig sex M@ster Er dette jeg føler at min mann ikke helt forstår og vi blir eldre med årene også. Anonymkode: b8ff2...be6
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #11 Skrevet 30. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dette jeg føler at min mann ikke helt forstår og vi blir eldre med årene også. Anonymkode: b8ff2...be6 Det kan være at dette er noe som ikke ligger for han eller som han ikke tenner på Og takk og lov for at en blir eldre og klokere.......... M@ster 1
HalldirV2 Skrevet 30. mai 2020 #12 Skrevet 30. mai 2020 Jeg vil at dama skal ha mer salt i maten når hun lager middag. Jeg vil at hun skal forstå dette selv, jeg mister helt matlysten av at jeg må legge opp ønsker for henne. Hva kan jeg gjøre, TS? 3
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #13 Skrevet 30. mai 2020 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Jeg vil at dama skal ha mer salt i maten når hun lager middag. Jeg vil at hun skal forstå dette selv, jeg mister helt matlysten av at jeg må legge opp ønsker for henne. Hva kan jeg gjøre, TS? Du kan jo evt. ha en egen saltbørse
HalldirV2 Skrevet 30. mai 2020 #14 Skrevet 30. mai 2020 1 minutt siden, Master1 skrev: Du kan jo evt. ha en egen saltbørse Det blir liksom ikke det samme. Jeg vil at dama skal vite hvor mye salt jeg vil ha i maten. 3
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #15 Skrevet 30. mai 2020 Skratter er jo noe i det.... Du må jo mulignes våge å nevne det for henne da M@ster
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #16 Skrevet 30. mai 2020 Du kan få min-han tar deg hardt! Jeg tåler det ikke lengre etter at jeg fikk nakke/ryggproblemer Anonymkode: 168fb...b06
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #17 Skrevet 30. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan få min-han tar deg hardt! Jeg tåler det ikke lengre etter at jeg fikk nakke/ryggproblemer Anonymkode: 168fb...b06 uffa det var jo leit for deg da M@ster
myrfivel Skrevet 30. mai 2020 #18 Skrevet 30. mai 2020 Kanskje han ganske enkelt ikke tenner på det samme? Uansett må dere jo snakke om hva dere vil og forventer i senga. Ta litt styring sjøl da vel, vær tydelig på hva du vil ha og ta litt ansvar for egen nytelse. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #19 Skrevet 30. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg vil ikke be om det, jeg vil at han skal forstå. Hva kan jeg gjøre, for å lede han? Mister helt tenningen av å skulle legge opp ønsker for han. Så.. han skal være tankeleser, og vite at du samtykker til dette, uten at du sier noe? Han skal vite at du vil dette, uten at du uttrykker ønske om det? Du må nesten prate! Du trenger ikke gå i detaljer, men man må uttrykke ønske om hva type sex du har lyst på. Uten samtykke, er alt dette nemlig vold og overgrep! Anonymkode: b4fba...249 2
Master1 Skrevet 30. mai 2020 #20 Skrevet 30. mai 2020 1 minutt siden, myrfivel skrev: Kanskje han ganske enkelt ikke tenner på det samme? Uansett må dere jo snakke om hva dere vil og forventer i senga. Ta litt styring sjøl da vel, vær tydelig på hva du vil ha og ta litt ansvar for egen nytelse. Helt enig i det du skriver. I sexlivet som eller i livet må en våge å snakke og ikke minst ta ansvar for sin egen nytelses skyld Innen mange andre temaer i livet er jo mange kvinner villige til å diskutere lenge og vel om hva en liker..... Ja sågar om hvit eller rødvin er best eller hvitost eller brunost er best....WTF..... det er da bare å kjøpe en av hver sort. Riktig så enkelt er det ikke i sexlivet for de fleste . Der må en gjøre det aller aller beste ut av det , våge å snakke om det, være åpen om sine ønsker //fantasier. Og ALLE må ta ansvar for egen nytelse ved å snakke om sin egen nytelse Klaps på stumpen. M@ster 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå