Gå til innhold

Happy ending thai massasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

H orfor er ikke penismasasje lov, når tantramasasje som innebærer fingring til du kommer lov? 

Anonymkode: fe160...c58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På ‎30‎.‎05‎.‎2020 den 22.52, Hunmedham skrev:

Jeg kjenner flere som har erfart dette. En av dem er fast kunde et sted. Sende mld til ham nå. Han sier:

5-600 kr/time massasje

500 kr for runk til slutt

500 kr for naken body-to-body

1500 for sex

Gjelder de fleste steder, noen ganger også ved første gangs besøk.

Ikke mer? Det var uansett veldig billig.

Anonymkode: b1089...96a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2020 den 11.59, Isambard skrev:

For noe tull. Han ville vel aldri fortalt om det hvis han takket ja.

Hvis du ikke kan tro at folk avslår et sånt tilbud sier det mest om deg selv. 

Selvfølgelig måtte han fortelle om det, bare tenk hvis du av venninnene fikk høre:«Hæ, har du sendt mannen din dit? Der får alle happy ending, jo!»

Anonymkode: 272c0...d75

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

H orfor er ikke penismasasje lov, når tantramasasje som innebærer fingring til du kommer lov?

Dette er vel forhold som er nokså like, slik du fremstiller det. Det er forskjellene som likevel finnes som gjør at tjenesteyterne får ulikt fokus på seg.

Tantrastedene som gir tilbud til kvinner er noen få, hovedsaklig i Oslo, som ikke selger annet enn hudkontakt og håndarbeid. Joda, masturbasjon er også en seksuell handling, men det stopper der - og så er rammen rundt langt mer seriøs. Det er en filososfi i bunnen, det er terapeutiske samtaler og det er ryddighet rundt virksomhet og terapeuter. 

Massasjen av menn finnes også der, innenfor samme rammer. Men 95 prosent av all massasje rettet mot menn er jo via thaistedene, der de fleste minner om kamuflerte bordeller. Alle har happy ending som en selvsagt del av tilbudet, og de fleste tilbyr langt mer. Vi snakker om regelrett prostitusjon med massasje som skalkeskjul. Noen er verre enn andre, selvsagt. 

På thaistedene er det lite trafficking og slikt, men det er brudd på oppholdstillatelser (venninner og slektninger kommer fra Pattaya o.l. til Norge for å bo i salongen noen uker og jobbe på dagtid), brudd på arbeidsmiljølov og skattelov. Derfor er det dette politiet er opptatt, mindre av prostitusjonen siden det er vrient å ta noen på fersk gjerning. Verre er det der mafia og halliker står bak, med unge jenter som er trafficking-ofre. Jeg vil tro at politiet prioriterer denne geskjeften.

Sammenlignet med slikt er en pen og ren tantramassasje med litt fingring en bagatell.

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 1.6.2020 den 16.47, AnonymBruker skrev:

OMG nå skjønner jeg hvorfor dama masserte puppene mine i Thailand. Hun ville gi meg happy ending . (Jeg er kvinne)  Synes det var ytterst merkelig og ubekvemt. 

Følt meg litt skitten siden... 

Anonymkode: 0d6b3...d54

Endret av jabx
Skrevet
På 1.6.2020 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Og dem tror at tradisjonelle norske kvinner vil ha noen som går til sånne transethaidamer?

NEi, mange vil ha noen med gode verdier!

Anonymkode: 77695...8db

Er rasister/transfober noe bedre da?

Skrevet
På 1.6.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev:

og norske menn lurer på hvorfor norske kvinner velger utenlandske menn. Dette er derfor XD 

Anonymkode: 122ee...96f

Hvilke utenlandske menn tenker du på da? Hvor i utlandet?

Skrevet
På 1.6.2020 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Men plager meg at så mange norske menn velger thaidamer og ikke noe annet... Det er aldri en hyggelig tsjekkisk dame som tilfeldigvis traff via en hobby... Virker som de alle henter jenter fra Thailand... og det begynner å bli litt suspekt?

Alle? Så hundretusener av norske menn har kone fra Thailand?

Skrevet
På 1.6.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Vel, dem later ihvertfall ikke som dem er  for''likestilling'' blabla og viser noe annet.

Bedre med en åpen misogynist enn en som skjuler det vel?

Hvem er "dem"?

Du mener det er bedre å bli sammen med en som er åpen om at han hater kvinner?

Skrevet
På 1.6.2020 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Utenlandske menn er laaaaaangt mer lojale. Dette kommer fra både personlig erfaring og fra venniner jeg har sett. Det ligger mye i kulturen deres. 

Anonymkode: 122ee...96f

Hvilke utenlandske menn? De fra Sverige eller de fra Somalia? Det er jo ikke slik at alt utenfor Norge består av en homogen masse akkurat.

Hvilken kultur?

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske menn er regelrett lei norske kvinner. Og det er ikke uten grunn. Norske kvinner er late, kan ikke lage skikkelig mat kontinuerlig og ta seg av huset. Sammenligner du norske kvinner med thai og filippinske, så scorer norske lavt på alt. Også når det kommer til tilfredsstillelse av mannen.

Er nå 11 år siden jeg datet ei norsk ei, og garanterer at det er siste gang også. Asiatiske > norske.

Og så lurer dere kvinner på hvorfor norske menn ikke vil ha dere? Pfff, spar meg.

Anonymkode: 2be6b...7c0

Er norske menn lei norske kvinner sier du? Alle sammen? Jøss.

Du er sikker på at det ikke bare er det at norske kvinner ikke vil ha deg da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, jabx skrev:

Hvem er "dem"?

Du mener det er bedre å bli sammen med en som er åpen om at han hater kvinner?

Var litt frustrert når jeg skrev her igår, men jeg mente at noen er bare mer ''subtle'' om at de ikke liker at kvinner skal ha like rettigheter, og mange lyver om at de støtter det... er det ikke da bedre med noen som i det minste er ærlig og ikke kamuflerer seg?

Så på en måte, jo..

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, jabx skrev:

Alle? Så hundretusener av norske menn har kone fra Thailand?

Virker sånn, ja. Er mange her, slike par.

Lurer bare på hvorfor dem aldri finner seg kone fra rikere asiatiske land? F.eks i Øst-Asia...

Det er alltid Thailand eller Philippinene...

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2020 den 21.00, pressplay skrev:

Ha, tror du utenlandske menn er noe bedre? Sannsynligvis er de like gale, bare med dårligere innstilling til likestilling

Litt off topic, men min erfaring er at norske menn er de dårligste på likestilling. 

Anonymkode: 65939...ee5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt off topic, men min erfaring er at norske menn er de dårligste på likestilling. 

Anonymkode: 65939...ee5

Det er selvfølgelig din subjektive rett til å mene, men ser du statistisk på det så er påstanden din helt feil. Dårligste, altså at alle andre land og kulturer på hele kloden er mer likestilte enn nordmenn er beviselig feil. Jeg tror rett og slett at du mangler referanserammer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at tantramassasje helt sikkert er mer "renslig" og ordentlig, men det er vell ikke noe bedre å bli fingret av en mann der enn om man blir runket av ei dame på en et annet sted ??

Nå sier ikke jeg at det er galt at damene blir litt fingret og de liker det garantert, noen av samme spenning som menn.  Ikke vær så moralske voktere - la folk få velge selv - man kan si nei - det for være opp til hver og en og deres moral.

Anonymkode: 8b739...108

Gjest Alterego666
Skrevet
På 30.5.2020 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper han sa yes, men ville overbevise deg om at han ikke drev med sånt.

Anonymkode: 272c0...d75

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Happy ending er kanskje ulovlig, men er det ulovlig å massere den litt? Kjenner ei thaijente som jobber med det. Hun sier at lingam massasje, som det heter, løser opp spenninger i hele kroppen. Det samme med prostatamassasje som hun også utfører. 
Når det er sagt gir de også yonimassasje på kvinner. Hun har vist meg. Det var fantastisk. Men som jeg sa er hun en venninne, så jeg betalte ingenting. Altså uansett ikke noe ulovlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor dette etablissementet holder til?

image.thumb.png.e696b318a1c577fa5d89953a826758c9.png

Anonymkode: 85a9c...c59

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor dette etablissementet holder til?

image.thumb.png.e696b318a1c577fa5d89953a826758c9.png

Anonymkode: 85a9c...c59

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...