AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #21 Skrevet 1. juni 2020 Og dem tror at tradisjonelle norske kvinner vil ha noen som går til sånne transethaidamer? NEi, mange vil ha noen med gode verdier! Anonymkode: 77695...8db
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #22 Skrevet 1. juni 2020 og norske menn lurer på hvorfor norske kvinner velger utenlandske menn. Dette er derfor XD Anonymkode: 122ee...96f 4
Hr. Aktiv Skrevet 1. juni 2020 #23 Skrevet 1. juni 2020 På 30.5.2020 den 2.19, AnonymBruker skrev: Kjøpte gavekort på 1 time thai massasje til samboeren. Han var der og ble ganske sjokkert når dama på massasjestudioet pekte på tissen hans og spurte «massasje?» 🤢 sykt kvalmt, trodde ikke dette var lovlig? Anonymkode: 23580...f86 Slapp av. Han hadde vært i trygge "hender"..
pressplay Skrevet 1. juni 2020 #24 Skrevet 1. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: og norske menn lurer på hvorfor norske kvinner velger utenlandske menn. Dette er derfor XD Anonymkode: 122ee...96f Ha, tror du utenlandske menn er noe bedre? Sannsynligvis er de like gale, bare med dårligere innstilling til likestilling 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #25 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: og norske menn lurer på hvorfor norske kvinner velger utenlandske menn. Dette er derfor XD Anonymkode: 122ee...96f Ja, tror ikke norske menn føler noe trofasthet mot norske kvinner noe særlig. Iallefall ikke i 2020. Før var det kanskje en annen tid. under andre verdenskrig f.eks. De mennene kjempet negler og stein. Hvilke utenlandske menn er snillest synes du? Har ikke noe erfaring med dem lol. Vet ikke hvordan dem viser at dem er interessert heller... og er det ikke veldig mange utfordringer med slike intrakulturuelle forhold? Men plager meg at så mange norske menn velger thaidamer og ikke noe annet... Det er aldri en hyggelig tsjekkisk dame som tilfeldigvis traff via en hobby... Virker som de alle henter jenter fra Thailand... og det begynner å bli litt suspekt? Anonymkode: 77695...8db 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #26 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, pressplay skrev: Ha, tror du utenlandske menn er noe bedre? Sannsynligvis er de like gale, bare med dårligere innstilling til likestilling Vel, dem later ihvertfall ikke som dem er for''likestilling'' blabla og viser noe annet. Bedre med en åpen misogynist enn en som skjuler det vel? Anonymkode: 77695...8db 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #27 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, pressplay said: Ha, tror du utenlandske menn er noe bedre? Sannsynligvis er de like gale, bare med dårligere innstilling til likestilling Utenlandske menn er laaaaaangt mer lojale. Dette kommer fra både personlig erfaring og fra venniner jeg har sett. Det ligger mye i kulturen deres. Anonymkode: 122ee...96f 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #28 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Utenlandske menn er laaaaaangt mer lojale. Dette kommer fra både personlig erfaring og fra venniner jeg har sett. Det ligger mye i kulturen deres. Anonymkode: 122ee...96f Hvilke utenlandske da? Du kan jo ikke bare skrive utenlandske,,, spesifiser XD Anonymkode: 77695...8db 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #29 Skrevet 1. juni 2020 Hmm, nei tror jeg faktisk bare dør alene og jomfru. Føler at det alltid vil være en ''vegg'' med en utenlandsk, at man aldri helt kunne forstått hverandre pga forskjellig kultur. Nå tror jeg ikke at jeg er en catch for noen uanestt... Så det er vel sånn det skal være selv for en ung kvinne. Anonymkode: 77695...8db 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #30 Skrevet 1. juni 2020 28 minutter siden, Minitroll skrev: Har undret meg selv på hvordan det kan være så mange massasjesteder bare på et par kvartaler. Vil tro et par av de er prostitusjon og mange driver hvitvasking. Så er det vel alltids noen som er legit også Dette er nok jobben til mange thaikvinner, som giftet seg norsk. Noen er fremdeles gift, andre er skilt. De kom hit med en mann som viftet med penger på ferie, men oppdaget hverdagen i Norge. Nav og trygd eller lav lønn. De måtte gjøre noe, og gjorde det de visste om og kunne. For flere av disse var nok barjenter. Massasje gir 5-600 kr pr time. En runk dobler dette, svart. Legg på mer og det blir en svart tusenlapp pr time. Det blir et lett valg for de fleste, og en svært god årslønn hvis ryktet er godt. Disse kvinnene pusher ekstratjenestene, de blir ikke overtalt av pågående menn. Anonymkode: bfad9...adc 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #31 Skrevet 1. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utenlandske menn er laaaaaangt mer lojale. Dette kommer fra både personlig erfaring og fra venniner jeg har sett. Det ligger mye i kulturen deres. Anonymkode: 122ee...96f Yepp dette er sant. Verdenskulturen er mye mer lojal enn den norske. De går ikke til thailandsk massasje hele tiden Anonymkode: 948b3...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #32 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Yepp dette er sant. Verdenskulturen er mye mer lojal enn den norske. De går ikke til thailandsk massasje hele tiden Anonymkode: 948b3...6cc Er det virkelig så vanlig blant norske menn kontra resten av verden? Anonymkode: 77695...8db
Morpheus Skrevet 1. juni 2020 #33 Skrevet 1. juni 2020 Det er vel ikke noe bedre at kvinner går til tantramasasje? https://www.tantraocean.no/blogg/5-fordeler-med-yoni-massasje 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #34 Skrevet 1. juni 2020 Jeg tror ikke på at norske menn ikke kan få norske damer om dem vil. Det hele høres ut som en unnskyldning for å ikke ville forbedre seg på noe vis. Anonymkode: 77695...8db
911 Skrevet 2. juni 2020 #35 Skrevet 2. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, nei tror jeg faktisk bare dør alene og jomfru. Anonymkode: 77695...8db Og på gravstøtten står det: Returneres uåpnet. 😁 3
Jdz Skrevet 2. juni 2020 #36 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har ikke en eneste gang blitt tilbudt happy ending på et spa/massasjested, thai or otherwise. Selv ikke i Thailand. Synes det er forholdsvis lett å sile ut de seriøse fra useriøse. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #37 Skrevet 2. juni 2020 Norske menn er regelrett lei norske kvinner. Og det er ikke uten grunn. Norske kvinner er late, kan ikke lage skikkelig mat kontinuerlig og ta seg av huset. Sammenligner du norske kvinner med thai og filippinske, så scorer norske lavt på alt. Også når det kommer til tilfredsstillelse av mannen. Er nå 11 år siden jeg datet ei norsk ei, og garanterer at det er siste gang også. Asiatiske > norske. Og så lurer dere kvinner på hvorfor norske menn ikke vil ha dere? Pfff, spar meg. Anonymkode: 2be6b...7c0 3
Kragebein Skrevet 3. juni 2020 #38 Skrevet 3. juni 2020 Tråden er ryddet for forherligelse og tilretteleggelse for brudd på norsk lov, brukerdebatt, brukerangrep, nedsettende innhold og samtlige svar til dette. Kragebein, adm 1
Cinnamondiva Skrevet 3. juni 2020 #39 Skrevet 3. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske menn er regelrett lei norske kvinner. Og det er ikke uten grunn. Norske kvinner er late, kan ikke lage skikkelig mat kontinuerlig og ta seg av huset. Sammenligner du norske kvinner med thai og filippinske, så scorer norske lavt på alt. Også når det kommer til tilfredsstillelse av mannen. Er nå 11 år siden jeg datet ei norsk ei, og garanterer at det er siste gang også. Asiatiske > norske. Og så lurer dere kvinner på hvorfor norske menn ikke vil ha dere? Pfff, spar meg. Anonymkode: 2be6b...7c0 Vel, er mange norske kvinner som ikke er typisk norsk heller. Noen liker jo å lage mat og husarbeidet er det mer bedre og mer koselige om man gjør det sammen pluss sexbiten må man jo snakke sammen om for å bli kjent med hvordan man liker å ha det. For min del elsker jwg å spice opp den biten,
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #40 Skrevet 3. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske menn er regelrett lei norske kvinner. Og det er ikke uten grunn. Norske kvinner er late, kan ikke lage skikkelig mat kontinuerlig og ta seg av huset. Sammenligner du norske kvinner med thai og filippinske, så scorer norske lavt på alt. Også når det kommer til tilfredsstillelse av mannen. Er nå 11 år siden jeg datet ei norsk ei, og garanterer at det er siste gang også. Asiatiske > norske. Og så lurer dere kvinner på hvorfor norske menn ikke vil ha dere? Pfff, spar meg. Anonymkode: 2be6b...7c0 I like a laugh 😁. De "norske menn" du snakker om her, vil alltid være en statistisk marginal gruppe, uansett hvor mange du kjenner i din omgangskrets. M52 Anonymkode: ebdfb...131 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå