Gå til innhold

Ultralyd.. gutt men senere jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har fått vite gutt på ultralyd og senere jente? 

Anonymkode: f025b...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd omvendt. Ultralyd i uke 12 var hun sikker på jente, men på ordinær var det tydelig en gutt gitt 😄 De er ganske like i starten. 

Anonymkode: 7f6f9...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tidlig ultralyd du har vært på, så skal du i hvert fall ikke stole på at det er riktig kjønn. Veldig mange får vite feil kjønn da, fordi det er så vanskelig å se før ordinær ultralyd. Jeg fikk vite forskjellige kjønn på TUL i uke 13 og OUL.

Anonymkode: 70a77...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått vite gutt på ultralyd og senere jente? 

Anonymkode: f025b...dd2

Er usikkert her. På 3 ultralyder har de sagt at de ikke kan se det helt sikkert, men de tror det er gutt. Mange sier også at jeg har guttemage. Så det blir spennende å se hva som kommer ut innen 2 mnd. 

Anonymkode: e2dc8...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelett å se med nub theory i uke 12-13. Mange som tar ul som kan dette nå også, hvis ikke er det masse sider på nett og fb man kan poste bilde. 

Stemt på mine 3, bror sine 2 og venners barn.

Anonymkode: 06180...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempelett å se med nub theory i uke 12-13. Mange som tar ul som kan dette nå også, hvis ikke er det masse sider på nett og fb man kan poste bilde. 

Stemt på mine 3, bror sine 2 og venners barn.

Anonymkode: 06180...1fd

Har ikke bilder hvor jeg kan gjøre dette :( 

Anonymkode: f025b...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du på en jente? 

Ventet tvillinggutter og de så kjønnet relativt tidlig på begge. Og ut kom det to gutter. Så tror nok sannsynligheten er relativt stor for at du får gutt. Oftest er det jente de tar feil. At de tror det er jente for så å se det er gutt. Men om man tror gutt så er det som regel riktig. 

Anonymkode: b17e7...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette så forbanna "viktig" da? 

Så lenge barnet er friskt, så burde vel kjønn egentlig ikke bety noe som helst...           

Anonymkode: f1ee7...970

Er det så forbanna nødvendig å skrive her inne? Hva vet du om hva som ligger bak selve spørsmålet? 
Ro deg menneske! 

Anonymkode: f025b...dd2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde motsatt -fikk beskjed på ordinær UL at det var jente. Samme på en ekstra UL i uke 24. Men ut kom en gutt! Litt uvant de første dagene, men vi vendte oss fort til det da -hadde heldigvis ikke gått helt bananas med rosa kjoler i forkant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du på en jente? 

Ventet tvillinggutter og de så kjønnet relativt tidlig på begge. Og ut kom det to gutter. Så tror nok sannsynligheten er relativt stor for at du får gutt. Oftest er det jente de tar feil. At de tror det er jente for så å se det er gutt. Men om man tror gutt så er det som regel riktig. 

Anonymkode: b17e7...42c

Nei ikke noe håp. Baby i magen er frisk og rask heldigvis, men har begynt å kjøpe inn klær Som er veldig kos. 
men min bror og konen hadde den erfaringen for noen mnd siden og en venninne av meg, så vet ikke hvor «vanlig» det er å ta feil den veien 😳 

 

ts

 

Anonymkode: f025b...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er dette så forbanna "viktig" da? 

Så lenge barnet er friskt, så burde vel kjønn egentlig ikke bety noe som helst...           

Anonymkode: f1ee7...970

Ingen som sa det var viktig? Jeg brydde meg ikke om hva det ble men var kjempenysgjerrig likevel! Er ikke det greit da? 

Anonymkode: 06180...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke noe håp. Baby i magen er frisk og rask heldigvis, men har begynt å kjøpe inn klær Som er veldig kos. 
men min bror og konen hadde den erfaringen for noen mnd siden og en venninne av meg, så vet ikke hvor «vanlig» det er å ta feil den veien 😳 

 

ts

 

Anonymkode: f025b...dd2

Hva er så krise med at du fikk beskjed om feil kjønn først? Ja, det skjer oftere enn du tror.

Anonymkode: 6f451...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er så krise med at du fikk beskjed om feil kjønn først? Ja, det skjer oftere enn du tror.

Anonymkode: 6f451...094

Og hvorfor må du kommentere i det hele tatt? Dette er et spørsmål? fordi jeg lurer. 
Har jeg sagt at det er krise? 

 

Anonymkode: f025b...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor må du kommentere i det hele tatt? Dette er et spørsmål? fordi jeg lurer. 
Har jeg sagt at det er krise? 

 

Anonymkode: f025b...dd2

Og jeg svarte deg; det skjer oftere enn du tror.

Anonymkode: 6f451...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden de tar feil dere gutt til jente. 

Anonymkode: a771c...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om gutt på OUL, og ut kom det ei jente 🤷‍♀️

Anonymkode: ef7d7...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk beskjed om gutt. Ut kom en jente. 

Anonymkode: 41159...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ul i uke 15. Fikk beskjed om at det var mer enn 50% sjanse for at det var gutt, for de så en liten "p" som de kalte det der:P På ordinær fikk jeg vite jente, og at jeg var 3 uker kortere på vei enn vi trodde. Dvs at da jeg fikk vite gutt på tidlig ul, var fosteret bare 12 uker gammel, og da ser jo både gutter og jenter like ut med en liten "p" som stikker ut:P 

Ut kom lille prinsessa vår<3 Vi har to gutter fra før, så det var veldig stas! 

Anonymkode: 7e9f0...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at det med 99% sikkerhet er en gutt i uke 13. Man så pung og oppovertiss, VELDIG tydelig! OUL ul nå til onsdag, kommer med en update da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette så forbanna "viktig" da? 

Så lenge barnet er friskt, så burde vel kjønn egentlig ikke bety noe som helst...           

Anonymkode: f1ee7...970

Nei, men får man vite gutt, og kjøper inn en masse utstyr relatert til det, planlegger navn osv, så er det kanskje litt kjipt. 

Anonymkode: 1c436...871

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...