AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 Jeg synes du skal matche med han! Og holde oss oppdaterte 🥰 Anonymkode: 91169...4c1 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 1 minutt siden, Na92 skrev: Noen som har noen tanker om hva jeg bør gjøre? Kjør på! ikke sikkert problemet blir at dere dater og kanskje blir sammen, men at dere finner ut at en av dere ikke er interessert, mens den andre blir det
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 Jeg er dame og liked en mann som jeg har jobbet litt sammen med om et prosjekt. Ble ingen match, jeg gadd ikke å bry meg om det. Men tenkte å sende en meld.på msg. Og spurte hva han er ute etter, seriøst eller uforpliktende. Fikk ikke svar. Jeg får alltid svar fra ham ellers før dette. Etter dette ble Norge stengt ned, jeg sendte noe meld.bare for å vedlikeholde kontakt pga.jobb. Men han svarte aldri mer. Men prosjektet vi arbeidet med ble stoppet av covid 19, var jo ikke rart at han ikke svarte. Siste meld.jeg fikk var "god påske". Jeg tok jo hintet.✌ Anonymkode: 4dabc...729
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 Det kan fort bli veldig kleint på jobben når man roter seg borti en kollega. Hilsen ei som har prøvd 😅 Anonymkode: cefb1...64d 1
kari-bole Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 Hvorfor ikke velge å ta kontakt med han personlig da ? ærlig talt hvis dere har kjemien og liker hverandre, så inviter han ut på en kopp kaffe :-) prøv å få kontakt med han på jobben, men du må vare sikker på at han også har samme intensjoner som deg :-) Personlig hadde jeg satt mer pris hvis jeg hadde blitt kontaktet via jobben en å date via nett :-) lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 11 timer siden, Na92 skrev: Jeg har nylig fått meg ny jobb, og fikk raskt et godt øye til en av de nærmeste kollegene mine. Jeg skal straks bytte avdeling så kommer ikke til å jobbe så tett nå lenger. Har ikke fått snakket veldig mye sammen på tomannshånd, men syns vi har en fin kjemi de gangene vi har gjort det. Vi har nærhet i alder, virker også som at vi er litt på samme sted i livet og på et tidspunkt hvor det er naturlig å søke etter noe seriøst. Siden jeg har tinder gold, oppdaget jeg for noen dager siden at han har likt meg på tinder. Ble skikkelig glad, da jeg egentlig ikke hadde noen tro på at han kunne være interessert. Har veldig lyst til å finne ut av om dette kan bli noe mer da jeg syns han er en skikkelig fin fyr, og virker som han har mye av det jeg ser etter. Tenker litt på at det er risky å date en kollega. Samtidig er vi i et yrke hvor man jobber relativt tett sammen, så det er ikke unormalt at folk finner hverandre på denne type arbeidsplass. Vet at mange på akkurat denne arbeidsplassen også er sammen, og det er en kultur for at dette er helt akseptabelt hvor det i stedet tilrettelegges slik at man ikke jobber tettest med partner. Usikker på hvordan jeg skal gå frem nå. Har mest lyst til å like han tilbake så han får en tydelig "tilbakemelding" på at jeg også er interessert. Jeg blir lett sjenert når jeg liker noen, så å vise tydelig interesse på jobb syns jeg er litt vanskelig. Blir mest i form av smil og blikkontakt når vi ikke er på tomannshånd. Sånn sett ville det vært enklere å bare matche, hvis jeg tørr det. Samtidig redd det kan bli kleint, men tenker jo da at siden han også har likt meg så er vi jo to om å ha skapt den situasjonen. Hvis det ikke blir noe så får jeg heller stå i det, og ha litt humor på det. Samtidig kunne jeg drøyd, og heller blitt mer kjent med han uten å matche. Har mindre lyst til dette i tilfelle han tenker at jeg ikke er interessert i han fordi jeg ikke har likt han tilbake. Redd for at det også kan føre til at det ikke blir noe fordi ingen tar steget, og interessen faller bort over tid. Spesielt siden vi ikke skal jobbe så tett lenger også. Covid-19 situasjonen gjør også at det ikke er snakk om noen sosiale sammenkomster med jobben med første. Noen som har noen tanker om hva jeg bør gjøre? Hadde matchet hvis du liker fyren Har likt en fyr på jobb tidligere og angrer PR i dag at jeg ikke tok kontakt. Nå er begge to i forhold 😕 Anonymkode: 35d52...111
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå