Gå til innhold

Hvor mange Mb går det?


Majken

Anbefalte innlegg

Jeg syns det har gått så innmari mange Mb fra konton min. Her på internatet får vi 500 Mb gratis i måneden, men de to siste måneden har de forsvunnet så innmari raskt. Bruker ikke internett noe mer enn før, men Mb'ene raser ut.....

Bor ikke akkurat på internett, men logger av og på flere ganger i løpet av dagen. Denne måneden har jeg kun sjekket email og chattet litt (og er på KG selvfølgelig).

Et eksempel er hvis jeg er på nettet i to timer og driver kun med KG, og jeg sjekker konton etterpå, så har det gått 35-40 Mb i løpet av de to timene. Går det virkelig så mye? Eller er det kanskje ikke så mye?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kanskje det er noen "luringer" som har funnet ut hvordan man kan bruke kontoen din?? Dere har passord og slikt?? De har kanskje fått disse opplysingene ett eller annet sted??

Hvor mange MB man bruker i timen har jeg ingen anelse på. Men hvis det gikk mindre før så kan det jo hende at noe merkelig er på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du bruker Windows 200 så kan du bruke network monitor. Du finner denne på "Administrative tools" menyen.

Prosedyren:

1. Velg "Capture" og deretter "Start"

2.På network address, så skal du se på den lnjen som ikke begynner med "broadcast" eller "Local".

3. Så legger du sammen "bytes sent" og "Bytes received". Summen deler det med 1024. Da har du fåt antall MB som du har brukt.

Tror dette er riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...