Gå til innhold

Zalando sender bestilling i to deler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Zalando har begynt å dele opp bestillinger og sender den i to forskjellige pakker. Når jeg skal skrive ut returskjema/returlapp er det kun mulig å skrive ut for å klistre på en av pakkene. Jeg la (presset) innholdet fra den andre pakken ned i den første når jeg returnerte sist, men det er da ikke dette som er meningen? Hvordan gjør dere andre det, er det noe jeg har misforstått..?

Anonymkode: acb45...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn en annen større eske og pakk det i? Det må ikke være retur i samme ytteremballasje som det kom i. 

Anonymkode: 554e6...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går på skriveren din og ber den skrive ut to kopier. Det er kun skriverinnstillinger og ikke noe zalando styrer.

Anonymkode: 73a77...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg noe tape og fest pakkene så det blir en kolli.

Ev, som en over er inne på, den mest åpenbare løsningen er jo å finne en bedre egnet boks/innpakning.

Anonymkode: 09061...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går på skriveren din og ber den skrive ut to kopier. Det er kun skriverinnstillinger og ikke noe zalando styrer.

Anonymkode: 73a77...cb8

Jeg regner med at koden på returetiketten kun kan scannes inn en gang, derfor nytter det vel ikke å skrive ut to like.

Anonymkode: acb45...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg noe tape og fest pakkene så det blir en kolli.

Ev, som en over er inne på, den mest åpenbare løsningen er jo å finne en bedre egnet boks/innpakning.

Anonymkode: 09061...399

Jeg har ikke slike store bokser liggende, og tror ikke de har så store på posten heller, men kan være jeg tar feil.

Anonymkode: acb45...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Boron

Jeg bestilte noen plagg derifra, og forventet alt i samme pakke. Neida, jeg fikk likegodt 3 pakker, hvorav 1 var fra en "samarbeidspartner" og måtte både sendes og returneres separat. Sykt irriterende! 

Når jeg returnerte fra disse to pakkene så returnerte jeg dem i én pakke, og sendte den til samarbeidspartner som egen pakke. Hadde jeg ikke fått plass i en pakke med den emballasjen dem sendte det i, ville jeg returnert dem i to pakker, altså slik dem kom. 

Endret av Boron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel kanskje bare bli et stort dobbelt eske kolli da festet sammen med mengder av tape 🙂

Anonymkode: acb45...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send det inn i en stor svart søppelsekk eller noe da.

Anonymkode: edbd2...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Får vel kanskje bare bli et stort dobbelt eske kolli da festet sammen med mengder av tape 🙂

Anonymkode: acb45...00b

Ja, det er kolli som er det viktige her, med mindre det står noe begrensning på returlappen, så kanskje dette er den enkleste og greieste måten.

Hva sier kundesupport hos Zalando da?

Anonymkode: 09061...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har returnert en ordre i flere deler før, har da skrevet ut ny lapp med gjeldende vare. Gått fint. Både hos zalando og andre.

Grunnen til at de blir sendt i flere pakker er vel fordi de sendes fra ulike lager tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...