AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Del Skrevet 29. mai 2020 Er på let etter litt norrøne jentenavn. Vi har bestemt oss for guttenavn, og gjorde det ganske tidlig, men jentenavn er det litt verre med. Jeg er litt kresen, men det skal man vel være når man velger navnet til barnet sitt.. vil ha et navn med litt bein i nesa, og man får vel ikke mer bein i nesa enn norrøne navn? Ønsker ikke slike forsiktige navn som Mille, Lotta, Ida, osv(synes de er veldig fine navn altså, men litt for uskyldige). Vil ikke ha navn med Ø og Å av praktiske årsaker, men resten er fint! Kom gjerne med forslag. Anonymkode: 3167d...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingaborga Skrevet 29. mai 2020 #2 Del Skrevet 29. mai 2020 Ingeborg Ebba Asta Astrid Dagny Ebba Eira Embla Freya Guro Hedda Ingeborg Ingrid Kari Olava Rigmor Signe Tora Una Ylva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Del Skrevet 29. mai 2020 Niesen min, som er engelsk og 7 år, heter Freya. Makan til sassy jentunge skal du lete lenge etter. Jeg synes det er et råtøft navn. Anonymkode: 3ab65...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Del Skrevet 29. mai 2020 Liste over kvinnenavn med norrøn opprinnelse https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_kvinnenavn_med_norrøn_opprinnelse Anonymkode: a86ed...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 29. mai 2020 #5 Del Skrevet 29. mai 2020 Frigg Frøy Frøya Eir Eiril Karna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Del Skrevet 29. mai 2020 Hild Fride Saga Idun Isfrid Ingvild Anonymkode: 63094...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå