Gå til innhold

Menn: tenker dere over undertøyet til dama?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å joooda. Heeelt normalt 🙄

snakker du ikke med andre damer? Har noe fint, men også mer behagelige undertøy

Anonymkode: b4612...490

Går hun rundt i huset med sexy undertøy er det vakkert å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.5.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Tenker dere over hvilke undertøy dama har på? Er det vits å ha på sexy undertøy, eller rives det bare av uten å bli registrert? 

Anonymkode: ba2c2...dcb

Jeg tenker på det definitivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 29.5.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Tenker dere over hvilke undertøy dama har på? Er det vits å ha på sexy undertøy, eller rives det bare av uten å bli registrert? 

Anonymkode: ba2c2...dcb

Undertøy er frustrerende.

Det ér supersexy og fint når hun har det på. Jeg vil hun skal ha det på, men så blokkerer det jo for godsakene som ligger under så det må uansett fort av 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Selvfølgelig er viktig å ha ett sexy undertøy! Man skal bli kåt!

Anonymkode: aada0...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og skjønner ikke spørsmålet. Har kun sexy undertøy.. alt jeg går i har blonder og er pent på. 
Er ikke det helt normalt?

Anonymkode: c71ef...770

Jeg har mye sexy undertøy, men også truser mer ment for sport eller svette dager, og varierer alt etter hva jeg skal. Bruker ikke blondetruse på jobb, på trening eller hos fysioterapeuten .

Tar ofte på ei blondetruse rett før sex. Liker å dusje før sex uansett  

Anonymkode: 6c248...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn setter veldig stor pris på det. Jeg har også selv en greie for å være sexy og pen underst - det gir meg selvtillit og det kan gjøre meg kåt. Jeg handler derfor mye pent på nett, av pene sett og bodyer. Jeg bruker ellers helst ikke tynne strømpebukser; da er det stay-ups eller strømper til holdere som gjelder. 

Anonymkode: 680d0...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor brukte alltid blondeundertøy, og gjør sikkert det enda, så jeg synes dama er mer sexy i sportsBH og sporty underbukse enn det folk flest kaller sexy undertøy, for det minner meg bare om muttern. Men en stoor t-skjorte på og litt store tykke lange helst hvite sokker som blir litt posete på bena, det er det mest sexy uansett. Da kan gjerne klærne forbli på under sexen. Vi er ikke nakne bestandig, t-skjorter og sokker er stort sett alltid på. Men om vinteren hender det genseren forblir på også. Men det kommer også an på sexen. Vi liker mye myk kosesex. Om det er harepussex, da blir det for varmt med klær på...

Anonymkode: 68cd2...c1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg ved to anledninger kjøpte sexy undertøy og hadde det på meg for min daværende kjæreste... Han la ikke merke til det noen av gangene :(  Jeg følte meg kjempe sexy og selvsikker i det så var litt bummer når han bare tok det av uten å registrere det omtrent.. 

Anonymkode: 8ac68...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og skjønner ikke spørsmålet. Har kun sexy undertøy.. alt jeg går i har blonder og er pent på. 
Er ikke det helt normalt?

Anonymkode: c71ef...770

Begge deler er vel normalt. 

Samme som deg her, da jeg tenker at når jeg kjøper nytt er det jo ikke vits i å kjøpe noe som ikke er sexy. Men vet noen syntes blonder osv. kan være ubehagelig, så det er vel grunnen for mange. 

Anonymkode: 198a9...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sexy undertøy til fruen ett par ganger, og dette har dessverre endt opp nederst i undertøyskuffen hennes uten at hun gidder å ta det på, ikke engang når jeg spør om hun kanskje kunne tenke seg å pynte seg litt til kvelds ;)

Jeg synes ikke selve undertøyet er det som gjør susen, men tanken på at nå har hun virkelig tenkt seg om og bestemt seg for å være fin for meg er det som teller.

Men ja, en kjempetynn truse som såvidt viser noe gjennom eller kanskje en frekk en med fransk åpning eller noe er fantastisk og se på også :)

Anonymkode: ccccf...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Blir litt kåt av å tenke på undertøyet hun går rundt med. Jeg går også med tanga og litt sexy undertøy hun gjerne har kjøpt til meg. Det er noe vi har sammen. 

Anonymkode: 6c01d...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig. Blir litt ekstra tent når det er sexy innpakning på godsakene.  Dessverre liker samboeren best det mer komfortable. Men kan ikke si at jeg klandrer henne heller, jeg har ikke lyst til å gå med en blonde g string som gnager oppimellom skinkene. 
 

Anonymkode: cb394...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er trusesømmene gjennom buksa da? Er det turnoff?

Anonymkode: ba2c2...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.5.2020 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Ikke normalt her i hvert fall! 

Har sikkert 30 sorte g-strenger i bomull, alle kjøpt på HM. Er det eneste jeg bruker. Er vi feks på ferie og går forbi en undertøysbutikk, så har jeg spurt om det er noe annet han vil se meg i. Nei, sier han da, du er alltid best naken. 

Og blonder klør jo, finnes ikke behagelig i det hele tatt ;) 

Anonymkode: 3d0a6...5fe

Blonder klør ikke, hva slags dårlig blonder har du kjøpt?

Jeg kjøper knall billige undertøy og det meste er blonder, men klær aldri. Er jo heller g-streng som er ubehagelig å gå med. 

Anonymkode: 44a50...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blonder klør ikke, hva slags dårlig blonder har du kjøpt?

Jeg kjøper knall billige undertøy og det meste er blonder, men klær aldri. Er jo heller g-streng som er ubehagelig å gå med. 

Anonymkode: 44a50...023

*klør

Anonymkode: 44a50...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...