AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hva er dine erfaringer med zoloft? Hva hjalp den mot, hva hjalp den ikke mot osc Anonymkode: 617eb...17e
Yoshi Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Lenge siden nå, men syntes den hjalp til å edgen av den verste depresjonen jeg hadde. Ble frisk i kombinasjon med terapi og miljøskifte.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Spiste på meg flere kilo, mistet totalt sexlysten og kunne ikke få orgasme. Ble flat i humøret, så fikk meg opp fra verste perioden. Dårlig hukommelse, har 2 år av livet jeg nesten ikke husker noe fra. Etter det har jeg alltid håndtert depresjoner uten antidepressiva. Anonymkode: a8fc5...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Ble dritdårlig, bokstavelig talt, flat i humøret, mistet all matlyst og måtte bare slutte fordi magen min taklet det hinsides dårlig... Anonymkode: b6800...358
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Jeg ble feildiagnostisert av en lege som trodde jeg hadde angst og depresjon når jeg hadde blodpropp. Men jeg husker humøret var helt flatt. Jeg følte ingenting. Kroppen ble også fysisk nummen. Anonymkode: 7caa5...201
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 Litt tørr i munnen, og litt kvalm i to uker etter at jeg begynte på dem. Zoloft er angstdempende, så det har stoppet tankekjøret mitt. Jeg får fremdeles lykkefølelsen, men jeg går ikke så langt ned i det dype mørket av depresjon. Jeg har fremdeles dårlige perioder, sånn er det jo for alle. Men for meg så endret zoloft livet mitt til det bedre. Anonymkode: d9b12...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 Måtte gi meg med medisinen etter en uke da bivirkningene var helt uutholdelige. Har forsøkt andre typer antidepressiva som ikke ga noen særlig bivirkninger. Det er veldig individuelt hvordan du kommer til å reagere på det. Forhåpentligvis fungerer det bra for deg. Anonymkode: cc608...b99
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 Fungerer veldig bra for meg. Ingen bivirkninger, får like lett orgasme som før og kan både gråte og le og kjenne på følelser. Men har ikke de dype, tunge følelsene som gjorde at jeg ville dø. Hjelper mot angsten min også. Anonymkode: 5a0f9...94a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 Som andre skriver så hadde jeg plagsomme bivirkninger de to første ukene, og så forsvant tankekjøret og jeg kunne endelig sove ordentlig igjen! Føler jevnt over at den har gjort meg mer uthvilt og mentalt robust og derfor gladere. Skulle ønske jeg hadde begynt på den mye tidligere:) Anonymkode: a8050...58c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine erfaringer med zoloft? Hva hjalp den mot, hva hjalp den ikke mot osc Anonymkode: 617eb...17e Dårlig erfaring. Tok brodden av depresjonen, det var det eneste positive. Ble flat i humøret,orket og gadd lite. Økt matlyst, gikk opp i vekt. Anonymkode: a3483...a41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå