AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Jeg får helt panikk angst før alle valg. Jeg har ett hus og vil flytte. Men bare tanken på selve flytteprosessen gjør meg helt panikk slagen. Både det å rydde, pakke, få ut ting, kontakte megler, ha visning, gå på visninger, flytte dit, pakke ut alle tingene osv. Jeg er så redd også er jeg redd jeg angrer og ombestemmer meg hvis jeg flytter. Jeg er helt panikk slagen på selve flyttinga. Det er ikke kun flyttinga som er sånn men alle store valg som feks. Det å kjøpe en ny bil. Jeg får helt panikkangst bare ved tanken og får vondt i magen. Og masse ubehag i kroppen. Jeg vet at jeg kommer til å bli helt lammet i ett helt år bare ved tanken å flytte og å komme i orden og å bli trygg på ett nytt sted. Men jeg mistrives sånn her jeg bor og hadde det ikke vært det så hadde jeg bare kunne unngått det. I det ene øyeblikket vil jeg mens så kommer panikken får fullt og gjør at jeg trekker meg. Men så vil jeg. Men på nytt kommer panikken. Jeg blir helt gal av dette her. Anonymkode: deb62...656
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Er det noe jeg kan gjøre med dette? Anonymkode: deb62...656
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 Er det noen som kjenner seg igjen? Eller er det bare meg? Anonymkode: deb62...656
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 Hei. Jo kan kjenne meg igjen. Var slik mye før og har hørt det er ganske vanlig for folk med angst. Ja at det blir umulig å ta valg. Og så bare blir ting som det blir når en ikke velger. jeg tror vel at når angsten er slik så må det terapi til. Gått mye her og det har hjulpet. Fant selv ut jeg var usikker og perfeksjonist og ble sint på meg selv om jeg valgte feil. Så sint jeg ikke turte velge noe som helst.isteden for å godta at alle tar feil valg innimellom og sånn er det bare og det er greit og normalt. håper du finner din vei. Og får flere svar. For syns det du skriver virker ganske vanlig ved angst Anonymkode: 5a456...0c5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 Kjenner også igjen at jeg trenger lang tid å falle til ro på nytt sted 😳Det er noe drit. Må flytte herfra en gang i fremtiden. Blir ikke lamma av tanken nå som jeg har jobbet med meg. Men blir noe drit. Men... jeg må bare ta det. Skal tenke gjennom ting som vil hjelpe meg. Lage en liste. det med å flytte er jo i grunn noe stress for alle.. Hater budrunder og de der kjappe valg en må ta. Dustesystem. Digger leiligheten jeg har nå, men litt tilfeldig jeg endte opp her... Lykke til 😊🍀 Anonymkode: 5a456...0c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå