Gå til innhold

Nettbrett eller PC?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min PC har startet å streike. Jeg har dårlig råd nå, så vurderer om nettbrett kan fungere like bra. Bruker PC til forumer, Facebook, lagre og skrive ut bilder, og eller bare finn, nettbutikker og lignende. Så tenker at jeg kanskje ikke trenger PC for kun den bruken. Tenkte på nettbrett til rundt 1500 kr, vil det duge?

Anonymkode: bb379...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker begge deler, men foretrekker å bruke PC. Bedre å skrive på og bedre å klikke med mus enn å tappe på alt.  Kan ha noe med vane å gjøre, men i mitt hode er PC klart best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker pc.

Anonymkode: ccefa...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utskrift av bilder (hjemme) er vel kanskje det eneste som blir en utfordring. Selv synes jeg nettbrett med tastatur erstatter PC til det aller meste: forum, Facebook, netthandel, netflix osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett kan kobles til ganske mange skrivere, men sjekk at det virker først hvis du har en skriver fra før. Du kan bruke bluetooth-tastatur med nettbrettet.

Anonymkode: 1002c...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ett nettbrett skal fungere fint med unntak av det med bilder. Er du avhengig av å koble til printer med kabel kan nok dette by på problemer. Har printeren mulighet for å motta jobber trådløst er det mer håp for at det skal gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Bruker printeren kun trådløst, mener jeg har fått skrevet ut bilde fra mobilen og.

Anonymkode: bb379...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...