AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Får starte med at vi datet en stund, og det ble litt surr pga at han har et stygt brudd med eksen( mye drama og drit) forstår at han trenger litt tid etter det. Vi har snakket om det og alt er greit. Vi har hatt daglig kontakt etter dette og er mye med hverandre. Uten at vi snakker om dette, bare alt mulig annet. Har det morsomt og tuller. I tillegg til seriøse samtaler. Så sa han i dag at en han kjenner hadde spurt etter nr mitt. Dette er en venn av han som tydeligvis har sett meg. Vi snakket akkurat på tlf nå, og jeg sa til han at jeg er ikke klar for å møte noen annen nå. For jeg liker jo han fortsatt. Da sier han at vi kunne jo blitt sammen nå, men det hadde ikke blitt så bra for meg om en stund pga hans situasjon. Og at etter eksen trenger han litt tid. Tenker også at det er ok og ha en liten time out( hun er psykopat til de grader) Han sa at hvis det da går «galt» så blir jeg jo borte fra han... Han er en litt sånn snodig fyr som tenker på mye rart, og har mange rare tanker om ting. Jeg ser jo det slik at vi bare ender opp som venner, men hvorfor si slik at vi kan bli sammen? Han hadde vel ikke sagt slik om han ikke hadde noe følelser? Nå er det ikke bare han alene som gjør at jeg ikke orker og finne noen. Har prøvd og skrive med noen, men de jeg vil møte bare forsvinner... feks begynte og skrive med en fra usa for litt siden. Han kunne jeg faktisk tenkt meg og møtt, men han bare forsvant🙃 Anonymkode: b83d7...6d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå