AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Del Skrevet 28. mai 2020 Etter et hendelig uhell, har jeg fått noen stygge riper i plasten på støtfangeren foran. Litt usikker på om dette MÅ ordnes? Plast er jo plast, det ruster ikke. Men tenker at det rent estetisk selvsagt vil være penere å få noe gjort med det. Så er spørsmålet: er det fornuftig å sende bilde og prisforespørsel til ulike verksted, eller kjøre innom og vise skaden? Tenker at det er fort for at man får en dyrere pris per mail, mens hvis jeg går innom og gir uttrykk for at dette ikke er verdens ende, så gir de kanskje et bedre pristilbud for å få jobben? Noen som har erfaring med Micropaint for slike mindre skader? Anonymkode: a737e...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Del Skrevet 28. mai 2020 Da må nok hele skiten byttes, kan fort bli dyrt. Anonymkode: 3094a...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Del Skrevet 29. mai 2020 Men jeg har lest om noe som heter Smart repair. Dvs at det kun er selve skaden som fikses, ikke hele skjermen. Noen som har prøvd det? Tar meg uansett en runde og høre. Anonymkode: a737e...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Del Skrevet 29. mai 2020 Kommer an på hvor det er. Noen har deler i støtfangeren som kan byttes. Uten omlakkering (f.eks. samme plastfarge på alle utgaver) er det ikke så dyrt. Anonymkode: def0c...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Del Skrevet 29. mai 2020 Men MÅ riper i plast fikses? Eller er det mer et estetisk spørsmål? Anonymkode: a737e...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. Skrevet 29. mai 2020 #6 Del Skrevet 29. mai 2020 Må ikke fikses. Bare estetisk ja. Så hvis du kan leve med det da bare glem det. Min bil er ripet i støtfangere på flere sider ,whatever. Gjør ikke noe med det jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #7 Del Skrevet 29. mai 2020 Fikk en pris på 2800. Tenker det er ok for å få den tilbake i den ripefrie tilstanden den var. Hadde den vært 5 år eldre, hadde jeg nok ikke brukt penger på det. Anonymkode: a737e...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #8 Del Skrevet 30. mai 2020 Alle mine biler har hatt riper i plasten, til og med stasbilen. Det gjør ingenting. Fyll i med en lakkpenn for 15 kr fra AliExpress og du er good to go. Anonymkode: 7c736...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå